piątek, 17 listopada 2017

Kolejne zakładki

Przed Wami kolejna porcja zakładek :) Pamiętacie post o transferowaniu (klik)? - udało mi się wykończyć część zakładek, które wtedy rozpoczęłam ;)

Zakładka nr 1
Lubicie kawę? Ja najbardziej lubię, gdy ktoś mi ją przygotowuje - wtedy zawsze smakuje lepiej ;) Ale jeśli akurat nikogo nie ma pod ręką, to można zadowolić się kawową zakładką. Napis - podmalowany transfer, filiżanka - transfer nie był dobry, więc zakryłam go wydrukiem laserowym. Dodałam kropeczki i nierówną rameczkę. Lakierowałam matowym Bartkiem. Na drugiej stronie bejca (zapomniałam jakiego koloru użyłam...) plus szablon. Do odbicia szablonu użyłam mieszanki brązowej farby i złotej pasty. Polakierowałam na połysk.


Zakładka nr 2
Kolejna dawka kofeiny. Na stronie pierwszej - wydruk, wokół którego domalowałam tło i dodałam nieco kropeczek. Na odwrocie bejca oraz wzór namalowany białą konturówką. Całość lakierowałam na połysk.


Zakładka nr 3
Typowo jesienna praca. Obie strony bejcowane (zdecydowanie muszę zacząć zapisywać jakich bejc używałam...). Na jednej transfer napisu oraz kropeczki. Na drugiej - liście wycięte z serwetki oraz kropeczki. Lakierowałam na błysk.



Zakładka nr 4
Konik morski po raz drugi - bo już kiedyś zrobiłam z nim zakładkę (klik). Tym razem tło najpierw pomalowałam ciemną zielenią, a gdy farba była jeszcze mokra posypałam ją złotym pigmentem. Potem - przy lakierowaniu - pigment, który nie był przyklejony - stworzył "mazaje" - zgodnie z ruchem pędzla - jak dla mnie wyglądają jak promienie słońca pod wodą ;) Konika oraz rybki odbiłam za pomocą zielonej farby zmieszanej z proszkiem Magic! powder (od 13arts). Po wyschnięciu całość popękała (nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale podoba mi się ten efekt), a ja przetarłam to złotą pastą i polakierowałam. Na drugiej stronie przykleiłam serwetkę z rozgwiazdą, dodałam kilka złotych kropek i zalakierowałam.



Co myślicie o tych zakładkach? ;)

Pozdrawiam,
Au-une

PS A jutro - karteczka przestrzenna dla Ewinki ;)

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe, pierwsza podoba mi się naj, naj...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje zakładki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zakładki :-) Te kawowe najbardziej wpadły mi w oko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Jak zwykle ;)
    Ta pierwsza i ta morska są rewelacyjne, moi faworyci :)
    Cały czas pamiętam o Twoim kursie na temat transferów, nie mogę się doczekać aż będę miała czas na to, żeby też spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Wydaje mi się, że te dwie wyszły najlepiej :)
      Czekam na Twoje prace z transferem :)

      Usuń
  5. Śliczne :) Już nie mogę doczekać się mojej!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger