środa, 18 października 2017

Świąteczne kartkowanie w październiku

Dzisiaj mam do pokazania dwie kartki przygotowane na wyzwania.

Wytyczna u Uli to świąteczne dzieci (klik). Na brązowym papierze do szkicowania odbiłam szablon z gwiazdkami i embossowałam na biało. Dodałam papier postarzony za pomocą herbaty, dzieci (ilustracja stąd - klik) oraz stempelek i kryształki.
 

W tym miesiącu Inka zaproponowała połączenie srebra ze złotem (klik). Mnie ten zestaw jakoś niezbyt przekonuje, ale karteczka powstała. Do jej zrobienia użyłam brokatowych taśm, drewnianej śnieżynki, którą przemalowałam na złoto oraz stempelka. 

 


Co myślicie o tych kartkach? ;)

Pozdrawiam,
Au-une

18 komentarzy:

  1. Piękne obie:)
    lubię beże i często je stosuję w kartkach:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Do beży łatwo coś dobrać ;)

      Usuń
  2. Agusia, piękne kartki, szczególnie zachwyciła mnie pierwsza - jest w niej cudowny, sielski retro klimat.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Pierwsza to też zdecydowanie mój faworyt ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Nie przepadam za dużą ilością świecących / migoczących elementów, dlatego pierwsza karteczka bardziej mi się podoba :) jej kolorystyka jest genialna - ten brąz jest taki ciepły, naturalny... Obrazek z dziećmi zyskał odpowiednią, bardzo pasującą oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam błysk i brokat, ale w decu ;) Z kartkami jest mi trudniej...
      Dziękuję za miłe słowa! :D

      Usuń
  4. Obie karteczki są urocze ale odrobinę bardziej podoba mi się pierwsza, fantastyczny klimacik.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka dzieciaczkowa super :) Dziękuję :) zestawienie u Inki tez mnie nie przekonuje i właśnie walczę z nim...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Warto walczyć, bo to rozwija - nie tylko kreatywność ;)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobają :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Srebro ze złotem to prawie jak biały z czarnym, nie każdemu pasuje ale warto się zmierzyć, jest elegancja. Ale kartka z grafiką wyraźnie jest spod serducha Twego ;) i to widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmierzyć się trzeba, nawet jeśli coś nie wyjdzie, to zyskuje się nowe doświadczenia ;)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  8. Piękna i pomysłowa ( herbatkowy detal )ta z dziećmi :-D Błyszcząca Inkowa bardzo elegancka :-D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger