niedziela, 19 lutego 2017

Pierniki, stare książki i choinka, czyli lutowe wyzwania

Dzisiaj przedstawiam 3 karteczki :)

Wytyczna lutowa na blogu Uli (klik) - to pierniczki. Taki pyszny temat, że zrobiłam aż dwie kartki ;) Po raz pierwszy spróbowałam embossingu na gorąco - oczywiście muszę poćwiczyć, ale już mi się to podoba :)




Natomiast przy tworzeniu karteczki na zabawę na blogu Święta na okrągło (klik) należało użyć: starej książki czy nut, a dodatkowo na kartce musiała pojawić się choinka. Z tą pracą problemów nie miałam - jak tylko poznałam wytyczne, to pomysł pojawił mi się w głowie ;)


Co myślicie? :)

Pozdrawiam,
Au-une

PS Wczoraj skończyłam pudełko na słodycze - w tym tygodniu postaram się wstawić post :)

39 komentarzy:

  1. Piernikowe ludziki apetycznie wyglądają na kartkach :-))) Biała choinka pięknie wygląda na tle tych brązów :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Choinka jest posypana brokatem i ładnie się błyszczy, ale niestety nie udało mi się tego uchwycić :/
      Zastanawiałam się czy nie zrobić drugiej - bliźniaczej karteczki tylko z czarną choinką, ale ostatecznie uznałam, że byłaby trochę smutna :P

      Usuń
    2. Ja bym może bardziej widziała złotą choinkę ;) czarna faktycznie moze by byla zbyt pesymistyczna :)

      Usuń
    3. Hm, o złotej nie pomyślałam, ale to faktycznie niezły pomysł ;)

      Usuń
  2. Pierniczki smakowite. Trzecia kartka najbardziej mi się podoba. Taka oryginalna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierniczki smakowite. Trzecia kartka najbardziej mi się podoba. Taka oryginalna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki , ta ostatnia jest urocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka na książkowym tle jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trzy kartki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super karteczki z choinka rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzę, że przybywa kartek na święta;) Z choineczka i poszarpanym tłem śliczna taka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybywa i sądzę, że w tym roku będę mogła obdarować wszystkich znajomych :P

      Usuń
  9. Śliczne karteczki! Ach te pierniki ;) Dziękuję za udział w zabawie :)
    Kartka do Inki jest mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Staram się żeby wszystkie były mega, ale do tego jeszcze długa droga... :P

      Usuń
  10. No ja lubię jak jest tak naturalnie i eco! wyszedł fajny, dość minimalistyczny styl ale z pewnością urok świąt oddałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki prezentują się świetnie, obie - choineczka bardzo mi się podoba a pierniczki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna eco karteczka z choinką!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pierniczkowe, karteczki a i ta choinkowa śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki bardzo ładne , a ludziki piernikowe sympatyczne :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki stworzyłaś!
    Choineczka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierniczkowe są bardzo słodkie i sympatyczne, ta na książce naprawdę wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał, pomysłowa jest ta ta choineczka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się kartka z choinką -za jej minimalizm-super!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger