wtorek, 16 stycznia 2018

Bajeczne zakładki

Przeglądając moje stemplowe zasoby zauważyłam, że mam wśród nich kilka pieczątek, które będą idealnie nadawać się na bajeczne zakładki... Oto pierwsze  trzy :)

1. Syrenka
Od niej się zaczęło ;) Najpierw powstało morskie tło - niebieskie oraz zielone bejce + szablon i srebrna farba. Drugą stronę również pobejcowałam, ale ograniczyłam się tylko do dwóch kolorów - zielonego morskiego oraz niebieskiego. Następnie stempelek z syrenką, cienka warstwa lakieru i malowanie. Potem więcej lakieru (z dodatkiem srebrnego pigmentu) i trochę srebrnych kropeczek.

2. Krasnoludek albo gnom*
Jako drugi powstał krasnoludek, który przysiadł na grzybku. 


3. Astronauta*
Na ostatniej zakładce pojawił się młody zdobywca kosmosu ;)



Zakładki były bardzo pracochłonne, ale efekt końcowy przypadł mi do gustu. Myślę, że powstaną kolejne tego typu zakładki :)

A czy Wam się podobają?

Pozdrawiam,
Au-une


* Wszystkie zakładki wykonałam jest w ten sam sposób - różnią się tylko obrazkami, kolorami i szablonami ;)

28 komentarzy:

  1. Są bardzo ładne :) Najbardziej podoba mi się ta z astronautą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne te zakładeczki, mnie wpadła w oko ta z syrenką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Syrenka to również mój faworyt :D

      Usuń
  3. Cudne :) Astronauta wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bajeczne. Pięknie więc działaj dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe :) Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, prawdziwie bajkowe zakładki.
    Pozdrawiam, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są :) bardzo sympatyczne.
    Syrenka to mój faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ! Najbardziej urzekła mnie syrenka :D

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zaproszenie :) Na pewno zajrzę! ;)

      Usuń
  9. Wszystkie są bardzo ładne, ale mnie najbardziej spodobał się krasnalik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Krasnal ma taką sympatyczną buźkę, że trudno mu się oprzeć ;)

      Usuń
  10. wszystkie zakładki są cudne :) Te złote kropeczki dodają Twoim pracom magii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Praktyczne, świetnie wykonane, super zakładki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajkowe i bajeczne wszystkie trzy :) Najlepsze życznia imieninowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa i życzenia! ;)
      Tobie Aguś - również wszystkiego dobrego! :D

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger