niedziela, 24 lutego 2019

Wyzwania lutowe

Dzisiaj na szybko - wyzwania lutowe.

1. Wielkanoc z paletą kolorów (klik)
Jako kolory wiodące wybrałam: pomarańczowy, biały i zielony.

2. Kartki BN 2019 (klik)
W tym miesiącu Ula wybrała choinkę. Niby prosto, ale miałam z nią problem - zero pomysłów na ozdobienie... Ostatecznie wybrałam styl Clean&Simple.

3. Rogaty (klik)
W lutym wykonujemy małe formy - mini notes post-it w okładce. Na moim królują biel i czerwień. Każdą kartkę notesiku postemplowałam śnieżynką. Okładka zamykana na wstążkę.

4. Karteczkowa zabawa z motywem (klik)
Ewa wybrała skrzydła jako lutową wytyczną. Znów sięgnęłam po akwarele, ale efekt mnie nie zadowala w stu procentach... Czuję, że muszę znów zmierzyć się z tym tematem.

Edit:

5. I like challenges - wyzwanie #38 black&white&gold (klik)
Edytuję żeby dodać karteczkę, która powstała dosłownie przed chwilą ;) Kartka na urodziny dla Mojego Podróżnika ;) Wykorzystałam papiery "Po robocie" (Bloomcraft). Jest też mój ulubiony embossing na gorąco :) Kartę zgłaszam do wyzwania na blogu I like challenges - wyzwanie #38 black&white&gold (klik).


Baner prowadzi do wyzwania.




A Wy już macie za sobą lutowe wyzwania?

Pozdrawiam,
Au-une

42 komentarze:

  1. Bardzo ładne prace! Śliczna jest ta żółciutka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, szczególnie wiosenna karteczka.
    Tak, ja już lutowe wyzwania ogarnęłam.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace Agnieszko.:) Inne formy u Uli odpuściłam. Dla Ani zrobiłam jedną karteczkę, a karteczki do Ewy mam zrobione, niedługo je pokażę. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (: O, to w ogóle nie próżnujesz! Super :D

      Usuń
  4. Fajne kartki, szczególnie wielkanocna jest bardzo optymistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, każda ma swój urok!
    Na mnie czeka jeszcze jedno wyzwanie...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, ale ta pierwsza taka słoneczna najbardziej wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, ten ostatni ptaszek - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kartki są śliczne :))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Żółciutka Wielkanoc jest śliczna. Choinka wyszła bardzo fajnie - jej sporą ozdobą jest motyw gwiazdek na papierze. Super. Podziwiam akwarelkowego ptaka - piękne kolory 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję (: Gwiazdki to złoty tusz + szablon ;)

      Usuń
  10. Świetne :) szczególnie żonkile - podbiły moje serce :) :) lubię Twoje clean & simple :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pracowicie spędziłaś czas, sporo pięknych prac powstało. Wszystkie mi się podobają, każda w inny sposób na mnie oddziałuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super są wszystkie kartki . Żonkile na cudnym papierze w kropeczki, Choineczka w wersji minimalistycznej jest urocza .CZarno biała ze złotem bardzo elegancka.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka czarno-biało-złota świetna! Nawiązuje do naszego banerka :) W imieniu DT dziękuję za udział w zabawie I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię to połączenie bieli z czerwienią, stwarza wrażenie porządku i czystości :) Jest moc! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie to określiłaś! :D Porządek musi być ;)

      Usuń
  15. Świetne wszystkie karteczki, ale według mnie żonkile rządzą!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Co jedna to piękniejsza !!! :)
    Są jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa kompozycja, dająca bardzo fajny efekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges. DT

    OdpowiedzUsuń
  18. Zółciutka mnie urzekła, bo kocham ten radosny kolor.
    Ale "podróżnicza" ma klimat

    Dziękuję za udział w naszej zabawie
    DT " I like challenges"

    OdpowiedzUsuń
  19. Choinka jest genialna!!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki i notesik! Bardzo podoba mi się ta wielkanocna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger