niedziela, 3 lutego 2019

Brat i siostra, czyli dwa pudełka


Wróciłam z moich wojaży i powoli dochodzę do siebie (zmiana czasu jest męcząca…). Jak się ogarnę, to pokażę Wam trochę zdjęć. Tymczasem – dwa pudełka, które powstały dla pewnego rodzeństwa jeszcze w grudniu.


Pierwsze pudełko - dla Alusi. Na wieczku - serwetka, boki i środek – bejca malinowa. Do tego szablon z biała farbą. Całość lakierowałam z dodatkiem srebrnego pigmentu. Z przodu owal z transferowym napisem. Kontury zamku poprawiłam bezbarwnym żelem 3D.


Drugie pudełko - dla Antosia. Tutaj praca wyglądała identycznie – zmieniłam tylko serwetkę, kolor bejcy – zieleń morska i szablon.


Co myślicie o tych pudełeczkach? :)

Pozdrawiam,
Au-une


PS W tym tygodniu postaram się nadrobić zaległości na Waszych blogach :)

33 komentarze:

  1. Śliczne pudełka. Dzieciaki są zapewne bardzo szczęśliwe a ich skarby mają doskonałą miejscówkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Tak - od ich Mamy wiem, że się bardzo z nich cieszą ;)

      Usuń
  2. Śliczne te pudełeczka stworzyłaś! Obdarowane rodzeństwo z pewnością zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopracowane w najdrobniejszych szczegółach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne te pudełeczka . Świetne serwetki i super wykonanie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Konturówki dają super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Masz rację - niby nic a różnica w efekcie końcowym spora ;)

      Usuń
  6. Cieszę się, że już jesteś, brakowało mi Twoich wpisów. Cudne skrzyneczki Aguś, dopracowane w każdym calu.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! Ja też się Wami stęskniłam! :)

      Usuń
  7. Aguś, cudowne pudełeczka, radosne i bajkowe, takie, jak dzieciństwo szczęśliwych maluchów.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne pudełka!
    Dopieszczone w każdym calu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne upominki dla maluchów! Takie prezenty są niezapomniane. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełeczka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycające i urzekające :) doskonale dobrane motywy - wyraziste, pięknie podkreślone przez dodatki i kolory :) naprawdę ale to naprawdę BARDZO mi się oba podobają! Ślicznie wykończone, zadbane, estetyczne :) no i to cudowne lakierowanie! :) Wspaniałości!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi słyszeć od Ciebie te słowa! :D

      Usuń
  12. Fantastyczne pudełka. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam je na Insta! Cudne i bajkowe <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż chciałoby się być dzieckiem, by móc mieć takie piękne pudełka na skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam :) i serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w moim co miesięcznym wzywaniu, mnóstwo nagród, fajna tematyka wyzwań, zapraszam -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/nad-brzegiem-wisy.html

    ps: niesamowite pudełka, bardzo mi się podobają oba, no te zameczki są boskie, to totalne skrzywienie zawodowe xD bo jestem mediewistą (historykiem średniowiecza).

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne pudełeczka...cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalne pudełeczka! Moim dzieciakom bardzo by się spodobały, z tym że Mały jeszcze by tym rzucał. Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba są świetne!! Bardzo dziękuję za kartkę :) miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger