niedziela, 8 lipca 2018

Zakładki razy 4

Dzisiaj mam dla Was cztery zakładki.

1. Miodowa ;)
Na jednej stronie serwetka, trochę kropek i lakier. Na drugiej stronię najpierw użyłam bejcy w kolorze dąb ciemny, a następnie białej - obie od Bartka. Potem w ruch poszedł szablon przypominający plaster miodu i dwie pasty: złota oraz kremowa. A na koniec - lakier.


2. Fioletowa
Zakupiłam fioletową farbę i chciałam ją wypróbować - dlatego powstała ta zakładka. Najpierw farba, potem szablon i kremowa farba. Kontury łezek poprawiłam żelem 3D i dodałam kropeczki. Na koniec porządnie zalakierowałam.



3. Darz Bór!
Zakładka do kompletu z pudełkiem, które możecie zobaczyć tutaj (klik).


4. Zakładka bowlingowa
Transfer na bejcy (niestety nie pamiętam koloru) oraz na farbie. Trochę kropek i lakier. Ilustracja sportowca pochodzi stąd (klik).





Co sądzicie o tych zakładkach?

Pozdrawiam,
Au-une

PS Zapraszam Was na wakacyjną wymiankę u Bożenki (klik)! Zapisy do 26 lipca! :)



PS2 Nadal mam jedno miejsce w zabawie podaj dalej (klik)! Zapraszam serdecznie! :) Kończę kompletować paczki dla dziewczyn, które zgłosiły się wcześniej ;)

29 komentarzy:

  1. Wspaniałe! Moja idealna to plaster miodu z jednej strony i łoś z drugiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To byłoby bardzo ciekawe połączenie ;)

      Usuń
  2. Wszystkie zakładki świetne! mnie bardzo podoba się ta w fioletach i z Darz Bór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są , bardzo podoba mi sie ten plaster miodu . świetnie to wyszło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, zawsze podziwiam Twoje zakładki. Tym razem miodowa jest moją faworytką.
    Pozdrawiam ciepło.
    Ps. A w tle "Tomek w krainie kangurów":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu! :)
      Według mnie miodowa wyszła najlepiej ;)
      Ale masz oko! Tak to "Tomek", choć ja nigdy tej serii nie czytałam :P

      Usuń
  5. Śliczne zakładki.:) Moim zdecydowanym faworytem jest ta dla myśliwego, a na drugim miejscu ta w fioletach. Pozdrawiam Agnieszko!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem krótko: Jesteś niedościgniona w zakładkowych pomysłach i ich wykonaniu. Są super, oryginalne i bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jakże miło mi to słyszeć :D Dziękuję bardzo! :) :*

      Usuń
  7. Piękne !Mnie też najbardziej zachwyciła miodowa ,ale połysk lakieru na wszystkich wygląda rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie przepadam za tą formą ... ale bardzo podoba mi się różnorodność twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie są super :) Nie mogłabym się zdecydować, która ładniejsza :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, jak zwykle podziwiam Twoje lakierowanie :) coś niesamowitego :)
    Bardzo fajne zakładki... podoba mi się jak dobierasz dwie strony zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne wszystkie i jak pięknie dopracowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakładki, aż od razu chce się czytać :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger