niedziela, 7 stycznia 2018

Reaktywacja ZZG

Dziś zakładka dla Magos, która reaktywowała zabawę Zakładkowy Zawrót Głowy (klik)! :) Kocham robić zakładki, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tej zabawy ;)

Wytyczna na styczeń to: kolory. Moja zakładka jest prościutka: z obu stron przykleiłam uroczą serwetkę z ptaszorkami. Dodałam srebrne kropeczki i polakierowałam (z dodatkiem srebrnego pigmentu).


Mam nadzieję, że na zakładce jest wystarczająca ilość kolorów ;) Pracę zgłaszam do Magos (banerek poniżej). I już następna praca dla niej czeka - dziś zrobiłam kartkę na Cykliczne Kartkowanie z Jasiową Mamą i Magos (klik) - muszę ją tylko sfotografować ;)



Czy takie proste zakładki się Wam podobają? ;)

* * *

Pochwalę się jeszcze, że za moje świąteczne tagi (klik), otrzymałam wyróżnienie na blogu Paper Passion (klik)! To moje pierwsze takie wyróżnienie i czuję się teraz jeszcze bardziej zmotywowana do tworzenia! :D



Pozdrawiam serdecznie,
Au-une


25 komentarzy:

  1. No super - gratulacje! Każdy, nawet najmniejszy sukces nieźle motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :)
    Zakładka fajna :) i zabawa zakładkowa też ;) podoba mi się ten pomysł, cieszę się, że o nim wspomniałaś, może mnie też uda się dołączyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Jeśli tylko znajdziesz czas, to polecam! ;)

      Usuń
  3. O dobrze wiedzieć że jest reaktywacja zabawy :)
    Zakładka urocza :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka śliczna :) Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia. A kolorowe zakładki są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zakładka, jak dla mnie w folkowym stylu - tak mi się kojarzy :)
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka śliczna:) no i również gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje :) Zakładka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te zakładki! Kolorowe i pozytywne :) A wyróżnienia również gratuluję i życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się bardzo podobają proste w formie zakładki. Moja też jest papierowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja zakładka jest wykonana techniką decoupage - więc nie jest papierowa ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger