niedziela, 21 stycznia 2018

Kartkowe zabawy styczniowe - część I

Zabaw w tym roku sporo - dziś moje kartki na kolejne dwie z nich :)

Po pierwsze - Cykliczne Kartkowanie z Jasiową Mamą i Magos - szczegóły styczniowego wyzwania są podzielone, pierwszą część znajdziecie u Magos (klik), drugą - u Jasiowej Mamy (klik). Nie przepadam za Kubusiem Puchatkiem, więc zdecydowałam się na kartkę zimową z ruchomym elementem i wyszedł mi shaker box ;) Od pewnego czasu przechodzę fazę shakerową :P Nic tylko skahery mi w głowie ;)


Po drugie - Kartki przez cały rok u Ani (klik). To już trzecia edycja zabawy, ale moje pierwsze podejście ;) W tym miesiącu gramy w bingo!


Wybrałam linię: napis - fioletowy - kwiat/roślina. Napis wycięłam wykrojnikiem i postanowiłam poprawić preparatem Nuvo Crystal Drops - nie wiem czemu, ale po wyschnięciu całość popękała :( Na mojej kartce nie mogło zabraknąć embossingu na gorąco - jak pewnie zgadliście, to jedna z moich ulubionych technik! ;) Kartka zainspirowana tym filmikiem (klik).


Po trzecie - na Rogatym (klik) jest już podsumowanie poprzedniego roku! Z racji tego, że nie opuściłam żadnego miesiąca - mogę pochwalić się odznaką od Inki! A w tym roku - robimy coś nowego - liftujemy! Moja kartka jest już gotowa - post niedługo ;)




Mam nadzieję, że moje kartki zostaną zaliczone ;) Czy Wy też zaszaleliście w tym roku z wyzwaniami? ;)

Pozdrawiam,
Au-une

PS Wszystkiego najlepszego Babciom z okazji ich święta - oraz Agnieszkom z okazji imienin! :)

29 komentarzy:

  1. Twoje kartki śliczne, dopracowane i oryginalne. Z wyzwaniami też trochę poszalałam, ale staram się z nich wywiązać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! :D Mam wrażenie, że im więcej wyzwań, tym lepiej - bo się człowiek nie rozleniwi ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładne karteczki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :) Czekam na kolejne cudne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace :) Bardzo mi się podoba ta z shakerem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki , a te z okienkiem urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Cie serdecznie w mojej zabawie kartkowej . Jest mi bardzo miło , że zechciałaś dołączyć do kartkującej ekipy :-). Mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej.
    Twoje kartki bardzo mi się spodobały , zwłaszcza ten embossingowy kwiatuszek. Pięknie się błyszczy złotem. Shaker box podwójny tez mi przypadł do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :D Mam zamiar działać w tylu wyzwaniach i zabawach, że chyba będę musiała zarywać noce :P Ale dam radę! ;)

      Usuń
  7. Super karteczki wykonalas! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś, świetne kartki, ale shaker oczywiście skradł moje serducho doszczętnie.
    Przyjmij przy okazji najserdeczniejsze i bardzo ciepłe życzenia imieninowe.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, cieszę się, że shaker się podoba :D I bardzo dziękuję za życzenia! :)

      Usuń
  9. Super shakery ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są! Shaker wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne takie bardzo oryginalne i niepowtarzalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger