sobota, 25 listopada 2017

Pudełko dla Meli

Dziś pokażę Wam pudełeczko dla Meli - mojej siostrzenicy :)

Na wieczku - wróżka z papieru ryżowego, kropeczki i lakier z dodatkiem srebrnego pigmentu. Tak na marginesie dodam, że uwielbiam pracować z papierem ryżowym - nie marszyczy się jak serwetka i łatwiej go "wtopić" w tło niż zwykły papier do decoupage'u. Na dole i w środku - bejca w kolorze amarant i ponownie - dużo lakieru z dodatkiem tego samego pigmentu. Imię na przodzie transferowałam - standardowo - na olejek z Pentartu.


Przepraszam, że zdjęcia są niewyraźnie - robiłam, co mogłam, ale światło było takie sobie, a w chwili obecnej nie mam już pudełka u siebie...

Mamie Meli pudełko się spodobało. Mam nadzieję, że Meli - gdy już podrośnie - też się spodoba ;)

A czy Wam przypadło do gustu?

Pozdrawiam serdecznie,
Au-une

21 komentarzy:

  1. Przepiękna szkatułka :) Oryginalne imię ma dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ;) Właściwie do Melania, a nie Mela, ale krótsza wersja bardziej się wszystkim podoba ;)

      Usuń
  2. Mela na pewno się ucieszy, będzie miała gdzie chować swoje skarby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny prezent dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny motyw na wieczku :-) Wspaniałe pudełeczko na skarby :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, mnie też bardzo się podoba. Jak i imię dziewczynki - śliczne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna szkatułka, śliczny jest ten obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne pudeleczko stworzylas. Mela bedzie na pewno z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. To śliczne, bardzo dziewczęce pudełeczko. Mela na pewno będzie zachwycona :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger