środa, 3 lutego 2021

Papierowe twory

Rzadko zaglądam na bloga i niewiele tworzę… Dopiero od niedawna mam na powrót swój rękodzielniczy kąt. Co prawda część rzeczy nadal leży w pudłach, ale większość ma już swoje miejsce  :) W nowym domu mam bardziej komfortowe miejsce do tworzenia, ale nie wiem jak długo będę się mogła nim cieszyć – już za moment może zabraknąć mi czasu… bo nasza rodzinka wkrótce się powiększy  :) :) :) Tymczasem chcę pokazać Wam kilka prac, które udało mi się zrobić.

 

1. Kartka – podziękowanie

Kartka w pudełku, wykonana z papierów Together (Mintay). Kwiaty mojej produkcji. Cała się delikatnie mieni dzięki bezbarwnej mgiełce z perłowym połyskiem od 13arts.



2. Kartka – podziękowanie – męska

Kartka w pudełku, wykonana z papierów Ulica Zamglona (seria Mixed Media od Craft O’Clock). Kwiaty mojej produkcji  – płatki dodatkowo potraktowałam miedzianą folią, którą zastosowałam również do tła. Zegar oraz bilecik wycięłam z Junk Book (Mintay).



3. Zielony bodziak

Kartka w stylu C&S. Tekturka – Scrapiniec.

 


4. Kartka walentynkowa

Zainspirowana filmikiem K Werner Design (klik).


5. Męska kartka urodzinowa

Wykonana na podstawie tutorialu Natashy Foote (klik). Technika - Retiform Technique.


6. Tag

Wykonany na bazie Woodouts z papierów Jagodowy zagajnik (Studio 75). Kwiat mojej produkcji.  Tekturki – Agateria. Tutaj również użyłam perłowej mgiełki od 13arts. Niesamowicie przyjemnie tworzyło się coś dla samej radości tworzenia. Mam ochotę na więcej tagów! ;)



7. Czekoladownik

Bazę wykonałam sama. Do ozdobienia użyłam kartonu mika burgund (Galeria Papieru) oraz papierów Twórcza zaduma (Craft O’Clock). Tutaj również zastosowałam perłową mgiełkę od 13arts.



8. Notes

Prosty notes zszyty ściegiem koptyjskim.



A na koniec dwie zeszłoroczne kartki świąteczne.

9. Shaker z choinką

Napis –stempel z Agaterii, choinka embossowana na gorąco na kalce technicznej – użyłam pudru Mint Chip (Ranger), który oprócz zieleni ma w sobie drobinki złota.



10. Shaker nr 2

Papier od Paper Heaven, napis – Artemisja Eunika Jedynak.


 

Mam do pokazania jeszcze album harmonijkowy oraz trochę zakładek.  Mam nadzieję, że uda mi się to zrobić jeszcze w tym miesiącu ;)

 

Pozdrawiam serdecznie,

Au-une

8 komentarzy:

  1. Alez u Ciebie twórczo, aż nie wiem na którą rzecz patrzeć. Fajnie, że masz nowe miejsce do tworzenia no i gratulacje! Trzymam kciuki za zdrówko i szczęśliwe rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim GRATULACJE:):):) Cudowna wiadomość!!!
    Piękne prace, jak zawsze Twój styl zachwyca :) świetne kwiaty, czekoladownik rewelacja, notes ma Piękne kolory; każda praca ma w sobie coś co przyciąga wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace aż nie wiadomo która najładniejsza. Pozdrawiam Aguś i życzę szczęśliwego rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace:) Również przyłączam się do życzeń i gratulacji.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace :) Gratuluję "powiększenia" ;) Życzę wszystkiego dobrego i przede wszystkim zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne prace i do tego zawrotna ilość! Brawo!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger