niedziela, 19 kwietnia 2020

Oczko


Dzisiaj mam dla Was oczko, czyli 21 zakładek! To będzie chyba najbogatszy w zakładki post, jaki do tej pory stworzyłam ;) Zakładki te powstawały na przestrzeni około sześciu miesięcy, dlatego w wielu przypadkach nie pamiętam już jakich bejc czy farb użyłam… Mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe ;)

Ale zanim przejdę do pokazywania moich prac, to chciałam podziękować za wszystkie komentarze pod moim ostatnim postem. Cieszy mnie, że to, co robię podoba się tak wielu osobom ;)

Zakładki podzieliłam na trzy grupy: lakierowane z połyskiem, matowe oraz zdobione z użyciem wypalarki. 

I – zakładki lakierowane na wysoki połysk













II – zakładki matowe





III – zakładki zdobione z użyciem wypalarki






Co myślicie o tych zakładkach? ;)

Następny post będzie z kartkami – mam już pracę w fioletach dla Rogatego i kolejną na wyzwanie „Kości zostały rzucone” :)

Pozdrawiam,
Au-une

8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba, tym bardziej że mam świra na temat zakładek. Brawo TY !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Wszystkie! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile śliczności Aguś... Moją faworytką jest niebieska zakładka na wysoki połysk z fragmentem mandali. Ślę moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej :) prawdziwe bogactwo:) moi faworyci to te z twórczością A. Muchy oraz te maki (oczu się nie da od nich oderwać:)). Stworzyłaś same cudeńka, widać że każda z nich dopracowana jest w najmniejszym detalu:)
    Ps
    Ta zakładka, którą dostałam od Ciebie, nadal mi służy, świetnie się sprawuje, właśnie siedzi w kolejnej książce (aktualnie w "Nacji" Pratchetta:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Super, że zakładka Ci służy! :D Pratchetta czytam, ale jestem na początkowych tomach ;) Teraz czytam "Słowa światłości" B. Sandersona- drugi tom Archiwum Burzowego Świata. :) Polecam!

      Usuń
  5. Jenysiu ile pięknych zakładek :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za dobre słowo! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger