niedziela, 18 listopada 2018

Skrzydlaty chustecznik

Niewiele rzeczy robię dla siebie, choć ostatnio jest ich coraz więcej... ;) Tym razem pokusiłam się o ozdobienie chustecznika - pozazdrościłam Mężowi afrykańskiego chustecznika, który możecie zobaczyć tutaj (klik) ;)


Nie miałam pomysłu na motyw, więc przejrzałam moje zasoby i trafiłam na serwetkę z ptakiem. Spodobała mi się jej kolorystyka i dlatego ją wybrałam. Po wyborze motywu przyszedł czas na dobranie farb. W tym wypadku postawiłam na bejce - idealny kolor uzyskałam dzięki zmieszaniu dwóch barw - maliny od Bartka i palisandru z Deku.pl. Powstrzymałam się od dodawania kropeczek - na dwóch stronach chustecznika jest serwetka, dwie pozostałe oraz górę pomalowałam bejcą. Całość zalakierowałam na błysk.

Chustecznik zgłaszam na wyzwanie Skrzydlate (klik) na blogu Szuflady (klik), które przygotowała Gościnna Projektantka - Justyna z bloga Trzeci Pokój (klik). Baner prowadzi do wyzwania.


* * *
Na koniec chcę pochwalić się karteczką urodzinową, którą otrzymałam od Madzi z bloga Zacisze Lenki (klik). Jeszcze raz dziękuję Ci Madziu za pamięć! :)



Pozdrawiam serdecznie,
Au-une

PS Na blogu Moje co nie co (klik) trwa candy! Polecam :)


37 komentarzy:

  1. Piękny chustecznik :)). Rzadko widuję w takim kształcie, ale Twój jest zachwycający! Świetny motyw ptaszka, wyszło cudnie! Piękną karteczkę dostałaś, podziwiałam już u Lenki :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Moim zdaniem takie chusteczniki są dużo wygodniejsze, ponieważ zajmują mało miejsca ;)

      Usuń
  2. Śliczny chustecznik, bardzo fajne kolorki, rozjaśnią szarugę za oknem.:) Pozdrawiam cieplutko i życzę wszelkiej pomyślności Agnieszko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten chustecznik! Jest taki ciepły, jak znalazł na szarugowe dni - spojrzenie na ptaszynę i od razu cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czysta perfekcja i wielka staranność! Przepiękny chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny chustecznik! Cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego Agnieszko. Chustecznik śliczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już chyba nudna jestem, powtarzam się ciągle, że piękne tworzysz rzeczy! Ale cóż innego napisać ;) Naprawdę bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Możesz się powtarzać, ile zechcesz - bardzo lubię takie przyjemne komentarze czytać ;)

      Usuń
  8. Pięknie ta brązowa ptaszyna wygląda na "żywszym" tle :-)
    To my obie skorpionice :-) Wszelkiej pomyślności i kolejnych pięknych prac życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny ten chustecznik , ta serwetka niezwykle urokliwa, do tego świetny kolor Ci wyszedł z pomieszania bejc.
    Pozdrawiam i składam spóźnione życzenia urodzinowe. Sto lat , dużo zdrówka i pogody ducha.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, śliczny chustecznik, a motyw ptaszka dodaje mu uroku.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny chustecznik, miło się robi nawet przy katarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim przesyłam życzenia- wszystkiego co dobre, piękne, cudowne! Mnóstwo inspiracji, radości twórczej, pozytywnej energii każdego dnia :)
    Motyw serwetkowy super, pięknie podkreśliłaś go mieszanką bejc :) wyszło i fajnie i praktycznie.
    Dziękuję za zgłoszenie swojej pracy do mojego gościnnego wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za życzenia! Oby się spełniły :)
      Przyznaję, że jestem dumna z tej pracy :)

      Usuń
  13. Przepiękny chustecznik z cudną ptaszyną. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny chustecznik, bardzo mi się podoba :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyszedł. Ten ptaszorek jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ale cudo! Świetnie wszystko dobrałaś, kapitalnie do siebie pasują wszystkie kolory

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak to jest, że szewc bez butów chodzi :D Ptaszkowe motywy, jak pewnie wiesz, to moje ulubione, więc Twoja praca podoba mi się ogromnie ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger