sobota, 6 października 2018

Różności

Dopadło mnie lenistwo... W ostatnim tygodniu prawie nie siadałam do moich robótek... Na szczęście mam jeszcze kilka prac, które mogę Wam pokazać ;)

1. Szufladki
Potrzebowałam czegoś na prezent dla znajomych do ich nowego domu. A że czas gonił, to nie mogłam pozwolić sobie na zwykłe decu. Postawiłam na prostotę - becja (zmieszałam dwa odcienie niebieskiego i powstał piękny turkus) oraz szablon i biała pasta. Całość zawoskowałam.



2. Czekoladownik
To już mój 10 czekoladownik -  tym razem w niebieskich kolorkach. Coraz bardziej lubię je tworzyć ;)

3. Kartka
Skromna karteczka z podziękowaniem.


Co myślicie o tych pracach?
Na weekendzie mam zamiar nadrobić zaległości i poprzeglądać Wasze blogi :)

Pozdrawiam,
Au-une

15 komentarzy:

  1. Aguś wszystkie prace piękne, ale szufladki najbardziej wpadły mi w oko.:) Pozdrawiam i życzę przyjemnie spędzonego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętasz może gdzie kupiłaś ten śliczny szablon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon kupiłam na Ali. Podeślę Ci link na maila :)

      Usuń
  3. Świetne prace, szufladki to dzisiaj zdecydowany numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego. Te szufladki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są twoje prace :) niebieska skrzyneczka z serduszkami śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, piękne są Twoje prace. Te szufladki mnie zauroczyły.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie twoje różności są bardzo ciekawe. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna skrzyneczka!!! Piękny ma kolor!!
    Czekoladownik i karteczka - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu... same przyjemności w tym poście :)
    Szufladki w takiej skromnej wersji bardzo mi się podobają :)
    Czekoladownik wyszedł Ci przesympatycznie...
    I karteczka - mimo, że taka prosta - wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja...pudełko w moim ulubionym kolorze! Przepięknie wyszło :) Kartka i czekoladownik także smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko piękne, ładnie dopracowane. Mi się podobają Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger