czwartek, 16 sierpnia 2018

Wakacyjne klimaty

Niestety wakacje mają się ku końcowi... Ale to najlepszy czas, żeby pokazać prace w wakacyjnym klimacie.

Na początek dwa czekoladowniki. Zakupiłam stemple ze słodyczami: lodami, babeczkami i cukierkami. Postemplowałam i pomalowałam akwarelami, a na końcu wycięłam. Wykonałam dwie bazy, dobrałam papiery i połączyłam wszystko w całość. Do kremowego czekoladownika dodałam wstążkę, żeby można go było zawiązać i bardzo podoba mi się taka wersja. Myślę, że kolejne prace też otrzymają wstążeczkę ;)

Detale
Karta z ostatków - zostało mi kilka słodkich obrazków i wykorzystałam je na kartce. Tło wykonałam za pomocą akwareli i foli bąbelkowej ;)


Ostatnia kartka - morska. Znów wykorzystałam formę Z-fold. Tło za napisem wykonałam za pomocą tuszy distress i wody. Napis pochodzi z Agaterii, embossowałm go na gorąco.


* * * 

A na koniec wymianka :) Bożenka z bloga Moje cudawianki (klik) zorganizowała wymiankę wakacyjną. Moją parą była Justiti (klik). Przygotowałam dla niej morską kartkę, czekoladownik oraz zakładkę (klik). W paczce znalazły się także przydasie oraz coś dla ciała ;)


Ja otrzymałam równie piękne prezenty: bransoletki (ślicznie dobrane kolory wyglądają jak morze - dwa odcienie niebieskiego oraz złoty), notatnik folkowy, duży morski notes, kartkę, odżywkę do włosów, książkę oraz serwetki. Na razie dumam do czego przeznaczyć ten wielki notes ;) Jestem bardzo zadowolona z wymianki - mam nadzieję, że Justiti również ;)


Bożence bardzo dziękuję za organizację wymianki! :)

Pozdrawiam serdecznie,
Au-une

20 komentarzy:

  1. Super prace: letnie, kolorowe i słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prace i super prezenty.:) Pozdrawiam Agnieszko i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnymi rzeczami się wymieniłyście. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że jestem zadowolona!!! Cudowne prezenty dostałam i taka górę przydasiow. Dziękuję serdecznie za wszystko co mi podarowalas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te prace w morskich klimatach . Wymianka widać bardzo udana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Agusiu, piękne wakacyjne prace i bardzo udana wymianka. Tylko szkoda, że wakacje już się kończą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię morskie klimaty. Udana wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace, czekoladownik zaraz dostrzegłam na zdjęciu z wymianki i bardzo mi się spodobał. Jest taki "mój" przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacyjne prace super a wymianka bardzo udana - pięknie się obdarowałyście :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje wakacyjne prace bardzo mi się podobają:) estetyczne i delikatne:)
    Wymianka bardzo fajna. Pięknie się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie kombinujesz i eksperymentujesz. Wymianka super, wszystko na pewno się przyda i w Twoich rękach cudeńka powstaną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wykorzystałaś stempelki! Rewelacyjne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki dziewczyny za miłe słowa! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności :) Fajnie wygląda tło z folii bąbelkowej :)
    Wspaniała wymianka!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki słodkie- dosłownie :) świetna wymianka , same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger