wtorek, 5 marca 2019

Cztery zakładki

Dziś przedstawiam cztery zakładki :)

1. Leśna
Na jednej stronie serwetka + kropeczki. Na drugiej bejca - zieleń morska oraz szablon.

2. Kaktusy
Schemat identyczny - strona pierwsza: serwetka + kropeczki, a na drugiej stronie bejca zieleń miętowa i szablon. Urzekła mnie ta serwetka i zapewne jeszcze się tutaj pojawi ;)

3. Męska I
Obie strony pobejcowałam (dąb ciemny), a następnie postemplowałam.

4. Męska II
W tym przypadku użyłam bejcy bambusowej.

Wszystkie zakładki lakierowałam Bartkiem połysk.

Co o ich myślicie?

Pozdrawiam,
Au-une

17 komentarzy:

  1. Piękne zakładki!
    Najbardziej podobają mi się te bejcowane i stemplowane.
    Pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki Aguś, wybór jednej najładniejszej byłby trudny. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są zwłaszcza wersje męskie , bo z facetami zawsze problem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! Leśna i kaktusowa bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, najbardziej zachwyciła mnie leśna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są. Leśna mnie zauroczyła.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, wszystkie mi sie podobaja :) pięknie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentują! Warto takie mieć w swoich zasobach:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są :) starannie wykonane i wykończone. Wzór leśny bardzo mi się podoba :) Serwetka kaktusowa bardzo sympatyczna. A "stemplowane" też fajne - podoba mi się ich "oszczędna" dwukolorowość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładki doskonałe i przyznam że jak dla mnie to leśne są najlepsze. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za miłe słowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są. Czytanie książek z nimi to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie super, ale zdecydowanie kaktusowa to mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger