sobota, 4 sierpnia 2018

Pudełko Komunijne i kartka

Dalsza część zaległości...

Sezon komunijny skończył się już dawno, ale dopiero dziś pokazuję moje pierwsze (i jak na razie jedyne) pudełko. Elementy na wieczku wycięłam z dwóch serwetek. Brzegi kielicha poprawiłam żelem 3D (jednym z moich ulubionych produktów). Z przodu wykonałam transfer napisu przy użyciu olejku z Pentartu. Na bokach odbiłam szablon kłosów, który sama wycięłam. Dodałam nieco złotych kropeczek. Całość lakierowałam z dodatkiem złotego pigmentu.


Druga praca to kartka - shaker box dla Malucha :) Prosta, ale przyjemnie się ją tworzyło ;) Napis embossowałam na gorąco.


Co myślicie o tych pracach? Czy i Wam zdarza się zapomnieć pokazać jakiegoś projektu? ;)

Pozdrawiam,
Au-une

20 komentarzy:

  1. Śliczne pudełko oraz karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko cudne :) Hostia zachwycająca ,pięknie się błyszczy to złoto :)
    karta a shakerem urocza :) bardzo lubię takie prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś! :) Nad hostią i kielichem spędziłam trochę czasu i efekt bardzo mi się podoba ;)
      A shakery są super! :D

      Usuń
  3. Piękne pudełko - wspaniałe detale dają świetny efekt!
    Śliczna karteczka powitalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, pudełko jest niesamowite, będzie wspaniała pamiątką. Zauroczyła mnie ta karteczka.
    Zdarza się, zdarza:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pudełko i przesłodka karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pudełeczko *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Debiutanckie pudełeczko jest świetne. pięknie wygląda ten kielich z konturówka . Kartka też super udana
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Aniu :) Konturówka to takie niby nic, a daje świetny efekt ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajne - obie prace :)
    Dla Maluszka bardzo mi się podoba :)
    Też tak mam, że czasem czegoś nie pokażę ;) bywa, że czasu brak, albo coś innego chcę najpierw pokazać... i tak jakoś gdzieś niektóre prace umykają ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger