środa, 22 sierpnia 2018

Hej, wesele!

W ostatnią sobotę byłam na ślubie i weselu, więc dziś mogę już pokazać, co przygotowałam dla Młodej Pary :) Bardzo często Młodzi proszą o wino zamiast kwiatów - tak było i w tym przypadku. Wykonałam prostą skrzynkę na wino inspirowaną kolorystką zaproszenia. Pudełko pomalowałam bejcą ippelapacho jasny, lakierowałam z dodatkiem złotego pigmentu. Motylki potraktowałam malinową bejcą i zalakierowałam. Dodałam serce z imionami Młodej Pary i datą ślubu.


Nie mogło też zabraknąć kartki. Jest skromna, ale moim zdaniem ma swój urok. Do jej stworzenia wykorzystałam karton ozdobny biały wiatr, kwiaty - stąd (klik), stempel od Lemonade, tekturkę Młodej Pary oraz wykrojnikową serwetkę. Wewnątrz znalazła się kieszonka na pieniądze oraz zagubiony płatek ;)


Skoro jesteśmy przy temacie weselnym, to pochwalę się pozostałymi pracami, które ostatnio udało mi się zmajstrować... Kolejne pudełko na wino. Tym razem pomalowałam je na biało, przykleiłam serwetkę oraz dodałam kolorowe kropeczki. Na wsuwanej części wykonałam szablon złotą pastą. Lakierowałam z dodatkiem niebieskiego pigmentu.


Kartka w srebrze... Miałam z nią problem, ponieważ nie miałam żadnego srebrnego papieru, a w moim mieście znalazłam tylko karton batik srebrny (liczyłam na gładki). Koniec końców powstał prosty shaker box :) Napis to embossowany na srebro stempel od Latarni Morskiej.


A na koniec kartka, która podoba mi się najbardziej ;) Papier kraftowy, karton ozdobny iceland kremowy, sznurek jutowy i kwiaty od Lemonade (embossowane na czarno).


Sezon ślubny jeszcze trwa, więc może jeszcze uda się coś stworzyć...

Co myślicie o tych pracach? ;)

Pozdrawiam,
Au-une

38 komentarzy:

  1. Pięknie i oryginalnie! Ta kraftowa kartka faktycznie wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ślubne prace wychodzą spod twoich rąk. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace!
    Kartka z craft kartonu zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Kartka craftowa wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prace. Widać w nich, jak rozmaite i zróżnicowane pomysły realizujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe mnóstwo wspaniałosci :) skrzynka na wino w bieli mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Początkowo miałam inny pomysł, ale ewoluował - jak widać w dobrą stronę ;)

      Usuń
  7. Śliczności przygotować !! Ta druga skrzynka na wino - CUDNA!!!
    A jeżeli chodzi o słoniki - kupiłam je w drewlandii
    http://www.drewlandia.com.pl/pokaz_produkt.php?idprod=7770

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję! :)
      Następne zamówienie składam w Drewlandii! ;)

      Usuń
  8. Piękne i różnorodne prace przygotowałas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agusiu, bardzo podobają mi się te pudełka na wino i karteczki są urocze. Moją faworytkąa jest pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie bomba, obie skrzynki rewelacyjne , kartki również mi się podobają .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Masz talent:*
    Skrzynki bardzo śliczne obie i kartki wspaniałe ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko śliczne, ale najcudowniejsza craftowa karteczka. Wystarczy zmienić napis i może być też na inne okazje. Żaden temat i kolor Ci Aguś nie straszne. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To prawda - to bardzo uniwersalna kompozycja ;)

      Usuń
  13. Pięknie sobie poczynasz i to na wielu płaszczyznach. Podoba mi się Twoja kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace, skrzynki na wino rewelacyjne. Bardzo fajny i oryginalny pomysł na prezent. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej... sama nie wiem, która podoba mi się najbardziej :) każda jest bardzo gustowna, przemyślana, pełna smaku... (Lubię Twój prosty i bardzo efektowny styl, zawsze tak wszystko ze sobą świetnie gra!!)
    Chyba tak jak i Tobie ta ostatnia mi się podoba najbardziej...
    Naprawdę pięknie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za takie miłe słowa - to wiatr w żagle :D

      Usuń
  16. Śliczne prace! Bardzo mi się podobają skrzyneczki - pomysłowe i efektowne.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widac ze swietnie sie bawisz robiąc takie piekne prace :) a dla młodych to swietna pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ślubne projekty są wyjątkowo przyjemne w tworzeniu ;)

      Usuń
  18. Ślicznie wyszły Ci te karteczki! Pudełka na wino są świetnym pomysłem. Same w sobie są już fajnym prezentem, nawet bez zawartości ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Co do pudełek to muszę się zgodzić, to fajna pamiątka :)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger