środa, 3 stycznia 2018

Zaległościowe karteczki

Witajcie w Nowym Roku! :) Znaleźliście już w sobie nowa energię do działania? Ja tak! Szykuję dwa pudełeczka i kilka zakładek. Tymczasem pokażę Wam kilka kartek, które zrobiłam już jakiś czas temu, ale nie miałam okazji ich zaprezentować ;) 

1. Thank you
Wzorzysty papier, kolorowy pasek - efekt zabawy z tuszami distress. Widzicie jak błyszczy? -  to dzięki wodzie z dodatkiem srebrnego pigmentu :) Do tego napis embossowany na gorąco.


2. Hello
Czy też tak macie, że buszujecie po sklepie i jakiś zestaw stempli wpada Wam w oko. Serce zaczyna bić mocniej, no musicie go mieć! Potem stempelki są już u Was i... no właśnie. I nic. Jakoś brakuje pomysłów... Mi się to niekiedy zdarza, ale takie "nieużyte" przydasie zasiewają ziarenko i z czasem rodzi się z niego pomysł. Tak było w tym przypadku. Tło wykonałam sama - to jeden zestaw stempelków. Jagódki poprawiłam czerwonym preparatem 3D Enamel Effect od Dovecraft. Dodałam napis i gotowe.


3. Gnom, czyli taśmy w akcji
Nic tak nie cieszy oczu jak barwne taśmy. Posiadam ich już kilka(naście), ale wciąż mam problem z ich użyciem. Oto jedna z prób. Gnoma czy krasnoludka jak kto woli, embossowałam na biało i pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Przyznaję, że powinnam wybrać inny kolor pudru do embossingu - ale człowiek uczy się na błędach ;) Przezroczyste akcenty to Nuvo Crystal Drops. 



4. Potworne urodzinki
W sumie nie ma co opisywać, bo wszystko widać ;) Popełniłam tę samą pomyłkę, co z gnomem - biały embossing. Tło wykonałam za pomocą tuszy distress. 


Co myślicie o tych karteczkach? Ja już myślę o kartkach na wyzwania, które właśnie ruszają ;) 

Pozdrawiam,
Au-une



18 komentarzy:

  1. Śliczne! Podoba mi się jaki efekt dały tusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Uwielbiam te tusze - dają nie tylko ciekawy efekt, ale też mnóstwo zabawy :)

      Usuń
  2. Wesołe karteczki :) Ta z taśmami -ciekawy pomysł miałas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki. Świetna ta ze stempelkami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Według mnie wyszła najlepiej z tych wszystkich ;)

      Usuń
  4. Spodobały mi się te przeźroczyste kropelki.Karteczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, ostatnia mnie rozbroiła :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się nr 2 i 3 :)
    To co napisałaś o stempelkach pod karteczką "hello" - ja tak mam z serwetkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)
      Och, serwetek to mam tak dużo i niektóre wciąż odkładam - bo może wymyślę jakiś lepszy projekt... A co jeśli ten, który mam w głowie mi nie wyjdzie - serwetki szkoda (zresztą z papierami do scrapbooking - to samo :P)...
      Ale walczę z tym :)
      A wena - jak widać sama przychodzi :)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger