piątek, 24 listopada 2017

Kartka z dzwoneczkami

Dzisiaj kolejna karta świąteczna. Główną rolę grają dzwonki w kilku kolorach fioletu. Na ostatnim zastosowałam embossing na gorąco. Dodałam zielono-różowo-biały sznureczek, stempelkowy napis oraz zielony papier z kolekcji "Magiczy czas" od Studia 75.



Według mnie połączenie fioletu i zieleni jest dość nietypowym wyborem na Boże Narodzenie, dlatego zgłaszam kartkę na wyzwanie do Szuflady Święta z nietypowym kolorem (klik).



Pozdrawiam,
Au-une

PS Jutro pochwalę się pudełeczkiem, jakie zrobiłam dla siostrzenicy! ;)
PS 2 Zapomniałam dodać, że moją inspiracją była Jennifer McGuire (klik).

14 komentarzy:

  1. Lubię motyw dzwonków świątecznych. Pięknie lśni ten embossowany dzwonek :-) Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowe połączenie, ale bardzo udane :) Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, piękne są te świąteczne dzwonki w fiolecie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolory :) lubię fiolety, u Ciebie w takiej wersji minimalistycznej wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ;) Myślę, że fiolet jest niedoceniany :P

      Usuń
  5. lubie fiolety, choć w świątecznym wydaniu nieczęsto je spotykamy:) bardzo ładna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kartka. prosta, a taka urocza :) dziękuję, że wzięłaś udział w moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger