niedziela, 20 maja 2018

Różności

Ostatnio niewiele się udzielam, ale jestem bardzo zajęta, bo przede mną Ważny Dzień - jeszcze tylko 2 tygodnie! ;) Dzisiaj pokażę Wam wyzwaniowe prace ;)

1. Liftowanie na Rogatym (klik)
Od razu wiedziałam, którą kartę wybrać ;) Mój lift:


Oryginał wykonany przez Basię z bloga barbaratoja (klik).
Te choinki są wspaniałe - wyglądają jak witraże

2. Zakładkowy Zawrót Głowy (klik)
W tym miesiącu na zakładkach mają znaleźć się motyle -  u mnie jest całe stadko ;)


3. Ania (klik)
Ten miesiąc jest szczególny, ponieważ wytyczne do wykonania kartek podała Sylwia (klik). Wykonałam dwie prace: wielkanocną (zając i kwiatki) oraz kartkę na inną okoliczność (kolor fioletowy i kwiaty). Zająca dostałam od Gosi Burzyk (klik) - i jestem z kartki prawie zadowolona. Prawie, bo ledwo widać napis... Co do drugiej pracy - czegoś mi w niej brakuje, ale nie umiem określić czego..


Embossing!
I kolaż dla Ani :)


Obiecuję, że od połowy czerwca ruszam pełną parą ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Au-une

28 komentarzy:

  1. Wspaniała zakładki i kartki też mi się podobają, nic bym w nich nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choineczki urocze i ta koronka jako imitacja śniegu-ta kartka najbardzie mi sie podoba , ale pozostałym też niczego nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są wszystkie prace! Bardzo spodobały mi się karteczka liftowa z choinkami i karteczka z kwiatkami na podziękowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z choinkami jest fantastyczna, ma to coś w sobie, chociaż i reszta prac przepiękna! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, kartki są przecudne, szczególnie ta pierwsza z choineczkami. Zakładki mnie zauroczyły.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace!!! Urocze zakładki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne prace! mnie też zauroczyły zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie Cudneeee !!!
    Zakładeczki genialnie piękne,a lift dla Inki mnie rozłożył na łopatki :) Wspaniała interpretacja :)
    Pozdrawiam miło :)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam bardzo, dziewczyny! :D :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne prace :) A zakładeczki cudne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace piękne, aż trudno zdecydować! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne i kartki i zakładki. Szczególnie to właśnie zakładki wpadły mi w oko :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuuper! Bardzo podoba mi się lift, rewelacyjnie ugryzłaś temat. No i te zakładki... to złoto i motyle są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prace, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile różności :)
    Urzekła mnie ta wielkanocna kartka, jeszcze takiej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu mnie tam niczego nie brakuje na tej kartce, jest bardzo fajna. Zajączek też uroczy. Pozostałe kartki i zakładka też mi sie bardzo podobaja. Trzymam kciuki za Ciebie , na pewno wszystko będzie na najwyższe noty.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się spisałaś. Masz swój styl.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne prace! Oryginale i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same sliczne prace, ślicznie zliftowałaś karteczke z choinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne te choinki i koronkowe tło :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne karteczki.
    Oczywiście najbardziej podoba mi się lift mojej kartki Ha, ha :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękności :) Pierwsza kartka ma przecudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne prace, kartka z choinkami jest super, zakładka i pozostałe karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za tyle miłych słów :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielkanocna do Ani lifcik do Inki najlepsze !!!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger