sobota, 22 lipca 2017

Skrzynka na wino

Dzisiaj pochwalę się skrzynką na wino - do jej ozdobienia użyłam mojej nowej ulubionej serwetki ;) Przykleiłam ją na wysuwanej części pudełka. Natomiast na serduszku znalazły się imiona (oraz data), które przetransferowałam i podmalowałam. Do tego dodałam kropeczki w dwóch kolorach - fioletowym oraz srebrnym - i całość zalakierowałam - do lakieru dodałam liliowego pigmentu - błysk musi być! ;) Dodatkowym zdobnikiem są narożnikowe szablony na bokach pudełka, które odbiłam białą pastą. 


 
 
 
Szablon - na górze i na dole
Brokatowo...

Przyznam, że z efektu końcowego jestem zadowolona :)

Pracę zgłaszam do wyzwania o tematyce ślubnej na blogu Eco-Deco (klik) - a poniżej zamieszczam banerek.



Pozdrawiam,
Au-une

PS W zanadrzu mam jeszcze kilka ślubnych skrzyneczek ;)

24 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka wygląda świetnie! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt faktycznie robi wrażenie. I to duże.
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie skrzyneczki :) A Twoja prezentuje się rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :)Dziękuje za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Agnieszka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna! Dzięki za udział w wyzwaniu EKO-DECO

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Marta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna skrzyneczka. ja do decu nie mam cierpliwości. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eko-Deco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nie da się ukryć, że decu bez cierpliwości robić się nie da ;)

      Usuń
  10. PIĘKNE;)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eko-Deco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna skrzyneczka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. DT Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna i delikatna praca! dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger