czwartek, 15 stycznia 2015

Pudełko z "Drzewem życia"



Przedstawiam moją pierwszą pracę z papierem decoupage. :) 











Pudełko najpierw zostało przemalowane bejcą, a na wieczku wylądował papier przedstawiający jeden z obrazów G. Klimta – „Drzewo życia”. Jest to fryz, który został namalowany na ścianach jadalni w Pałacu Stocleta w Brukseli.

Klimt to jeden z moich ulubionych malarzy i myślę, że nie jestem odosobniona  w zachwycie nad jego twórczością (jeden z jego obrazów „PortretAdeli Bloch-Bauer" znalazł się wśród 10 najdrożej zlicytowanych dzieł sztuki!). Po naklejeniu papieru, konturówką do szkła zrobiłam wokół niego ramkę, a resztę wieczka pokryłam cienką warstwą pasty postarzającej Antique Rub Dala. Do ozdobienia boków oraz frontu pudełka użyłam brązowej farby akrylowej oraz szablonu. Papier, którego użyłam to ITD 0135. :)


Pozdrawiam,
Au-une :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Au-une , Blogger