środa, 13 stycznia 2016

Uwaga! Rozdanie!

Niedawno – 9 stycznia – minął pierwszy rok prowadzenia mojego bloga. Z tej okazji przygotowałam dla Was rozdanie :)



Do wygrania są:

* plakietka mdf

* zakładki

* mini-pudełeczko

* kolczyki bukowe (z biglami)

* tasiemka satynowa w kropeczki

* serwetki

* zakładka magnetyczna

* 3 notesy zrobione przeze mnie (2x saddle stitch binding i coptic stitch binding)

+ mała niespodzianka ;)



Jakie warunki trzeba spełnić, żeby wziąć udział w rozdaniu? :)



- być publicznym obserwatorem mojego bloga



dodatkowo można:



- udostępnić informacje o rozdaniu w pasku bocznym +1 los



- zaobserwować na Instagramie +1 los



Zasady rozdania: 
 

1. Organizatorem i fundatorem konkursu jestem ja.



2. Konkurs trwa od 13.01 do 15.02.2016 r. do godz 23.59 pod warunkiem zgłoszenia się co najmniej 10 osób.



3. Wyniki rozdania opublikuję na blogu do 5 dni od zakończenia konkursu.



4. Nagrody wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej, tylko i wyłącznie na terenie Polski.



5. Wysyłka nastąpi wciągu 3 dni od opublikowania wyników.



6. Na dane zwycięzcy czekam 3 dni (mój e-mail: au_une@interia.pl).



7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

 

W komentarzach proszę o wypełnienie formularza zgłoszeniowego:



Biorę udział

Obserwuję jako:

Instagram: NIE/TAK nick z Instagrama

Informacja w pasku bocznym: NIE/TAK link

e-mail:





Zapraszam do udziału i życzę powodzenia :)



Pozdrawiam,

Au-une

4 komentarze:

  1. Czemu nikt nie bierze udziału? Przecież zarówno konkurs, jak i blog są super!;D

    Biorę udział

    Obserwuję jako: http://inkainaczej.blogspot.com/

    Instagram: TAK nick z Instagrama: inka___em

    Informacja w pasku bocznym: NIE/TAK A CO TO TAKIEGO?;O

    e-mail: inka.em17@gmail.com

    Mam nadzieję, że znajdzie się więcej osób. Wszystkim im życzę powodzenia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział

    Obserwuję jako: xtina120

    Instagram: NIE

    Informacja w pasku bocznym: NIE

    e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział:
    Obserwuję jako: Bożena G
    Instagram: Nie
    Informacja na pasku bocznym:Tak, http://mojecudawianki1.blogspot.com/
    e-mail: bozenka4312@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie,spóźniłam się 46 minut :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger