* * *
Regulamin sklepu
Au-une
§ 1 Postanowienia
ogólne
1.
Sklep internetowy Au-une
dostępny pod adresem: au-une.pl prowadzi Agnieszka Grądkowska. Sklep prowadzony
jest jako działalność nierejestrowa.
2.
Niniejszy Regulamin
dotyczy Konsumentów, jak i Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa
zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów
Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
3.
Dane osobowe pozyskiwane
podczas korzystania z usług Sklepu:
a. podawane są dobrowolnie przez Klientów korzystających ze Sklepu
b. przetwarzane są wyłącznie w celach, zakresie i w sposób podane w
„Polityce Prywatności” znajdującej się na stronie internetowej Sklepu;
c. udostępniane są do wglądu każdej osobie których dane te dotyczą, z
zapewnieniem możliwości ich aktualizacji, poprawienia oraz realizacji prawa do
zaprzestania dalszego przetwarzania
4.
Ceny podane w Sklepie są
podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
5.
Na końcową (ostateczną)
kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w
tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest
informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w
chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
6.
Składając
Zamówienie w Sklepie Klient oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym
„Regulaminem Sklepu” oraz „Polityką Prywatności”.
7.
Regulamin jest integralną
częścią umowy sprzedaży zawieranej między Kupującym a Sprzedawcą.
§ 2 Definicje
1.
Konsument - osoba
fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie
jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.
Sprzedawca - osoba
fizyczna prowadząca działalność gospodarczą nierejestrową pod nazwą Trzeci
Pokój Rękodzieło.
3.
Klient - każdy podmiot
dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4.
Przedsiębiorca - osoba
fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której
odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5.
Sklep - sklep internetowy
prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym au-une.pl
6.
Umowa zawarta na odległość
- umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na
odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z
wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się
na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7.
Regulamin - niniejszy
regulamin Sklepu.
8.
Zamówienie - oświadczenie
woli Klienta składane za pomocą jednego lub większej liczby środków
porozumiewania się na odległość i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
9.
Produkt - dostępna w
Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem
a Sprzedawcą.
10.
Umowa Sprzedaży - umowa
sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem
jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość. Przez
Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o
świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3 Kontakt ze sklepem
1. Adres
e-mail Sprzedawcy: au_une@interia.pl
2.
Konto Sprzedawcy na
Facebooku– możliwość kontaktu poprzez Messenger:
https://www.facebook.com/Au-une-102614801157720/
3.
Numer rachunku bankowego
Sprzedawcy: 48 1160 2202 0000 0003 5239 1628. Bank Millenium.
§ 4 Zasady składania Zamówienia
1.
W celu złożenia Zamówienia według specyfikacji
konsumenta:
a. Skontaktować się ze Sprzedawcą np. za
pośrednictwem poczty e-mail (za pośrednictwem jednego lub większej liczby
środków porozumiewania się na odległość). Sprzedawca i Klient omawiają szczegóły
Zamówienia według specyfikacji – rodzaj produktu, personalizacja itp.
b. Sprzedawca i Klient ustalają sposób zapłaty
oraz metodę dostawy. Należy podać adres, na który ma nastąpić dostawa Produktu,
wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), podać dane do faktury,
jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia.
c. Opłacić zamówienie w określonym terminie.
2.
W celu złożenia Zamówienia z dostępnych na stronie
produktów należy:
a. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, poinformować Sprzedawcę w
wiadomości e-mail (lub za pośrednictwem jednego lub większej liczby środków
porozumiewania się na odległość ) o wyborze.
b. Sprzedawca i Klient ustalają sposób zapłaty oraz metodę dostawy. Należy
podać adres, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki
(sposób dostarczenia Produktu), podać dane do faktury, jeśli są inne niż dane
odbiorcy Zamówienia.
c. Opłacić zamówienie w
określonym terminie.
§ 5 Formy dostawy i metody płatności
1.
Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i
odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2.
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy/odbioru
Produktu:
a. odbiór osobisty – ustalany indywidualnie przy
składaniu Zamówienia
b. Paczkomat
c. Przesyłka kurierska
3.
Klient może
skorzystać z następujących metod płatności:
a.
Płatność przy
odbiorze
b.
Płatność
przelewem na konto Sprzedawcy
4.
Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod
płatności ustala Klient i Sprzedawca.
§ 6 Realizacja zamówienia
1.
Realizacja
zamówienia polega na jego wykonaniu oraz przygotowaniu do wysyłki do
Kupującego. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania
zamówienia do wysyłki.
2.
Czas wykonania
zamówienia wynosi:
a. dla prac wykonanych techniką
decoupage: 1-2 miesiące
b. dla prac scrapbookingowych: od 3
dni
3. Po
zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca poinformuje Kupującego o wykonaniu produktu
i prześle zdjęcie w celu akceptacji. Po akceptacji produktu przez Kupującego
Sprzedawca rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego.
§ 7 Wykonanie umowy sprzedaży
1.
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą
następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą poczty
e-mail lub za pośrednictwem jednego lub większej liczby środków porozumiewania
się na odległość zgodnie z § 4 Regulaminu.
2.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego
otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie
otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez
przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail lub za
pośrednictwem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na
odległość Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości zostaje
zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3.
W przypadku wyboru przez Klienta:
a.
płatności przelewem, płatności elektronicznych albo
płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w
ustalonym terminie - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
b.
płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki,
Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki.
4.
Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór
osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego
opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez
Klienta podczas składania Zamówienia.
5.
A W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach
dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
6.
B W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach
dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też
dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
7.
Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy
się w następujący sposób:
a.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności
przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania
rachunku bankowego Sprzedawcy.
8.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa
Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport,
dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania
Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się
Umową Sprzedaży.
9.
Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
§ 8 Prawo odstąpienia od
umowy
1.
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy
Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2.
Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od
dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż
przewoźnik.
3.
W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które
są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1
biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
4.
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy
oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy
wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
5.
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej
poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail
Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.
6.
W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta
drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany
przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o
odstąpieniu od Umowy.
7.
Skutki odstąpienia od Umowy:
a.
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość
Umowę uważa się za niezawartą.
b.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca
Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego
płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów
wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż
najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
c.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich
samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które
nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
d.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do
czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
e.
Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy,
nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu
od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed
upływem terminu 14 dni.
f.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu,
także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten
nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
g.
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości
Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne
do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8.
W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może
on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o
kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
9.
Zgodnie z art. 38 ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach
konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której
przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb.
§ 9 Reklamacja i
gwarancja
1.
Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2.
Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podane w
niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
3.
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis
wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego
reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
4.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym
terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
5.
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy
wysyłać na adres ustalony ze Sprzedawcą.
§ 10 Pozasądowe sposoby
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania
przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w
siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników
konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy
ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod
następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2.
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości
skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń:
3.
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego
polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15
grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z
wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
4.
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia
15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn.
zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
5.
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia
sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy
powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do
której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja
Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 11 Dane osobowe w
Sklepie internetowym
1.
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za
pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2.
Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za
pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy
Sprzedaży.
3.
Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego
mogą być:
a.
W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie
internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską lub przesyłką Paczkomatem,
Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi
lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
4.
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich
poprawiania.
5.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek
niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia
Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 12 Postanowienia
końcowe
1.
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w
języku polskim.
2.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian
Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów
płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację
postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje
Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w
szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4.
Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
* * *
Polityka
prywatności
1. Informacje ogólne
- Niniejsza polityka dotyczy Sklepu, funkcjonującego pod adresem
url: au_une.pl
- Operatorem Sklepu oraz Administratorem danych osobowych jest: Agnieszka
Grądkowska
- Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: au_une@interia.pl
- Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do
danych podanych dobrowolnie w Sklepie.
- Sklep wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
- Prowadzenie
systemu komentarzy
- Przygotowanie,
pakowanie, wysyłka towarów
- Realizacja
zamówionych usług
- Sklep realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich
zachowaniu w następujący sposób:
1.
Poprzez dobrowolnie wprowadzone w
formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
2.
Poprzez zapisywanie w urządzeniach
końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
2.
Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
- Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w
warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane
logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze
użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
- Dane osobowe przechowywane w bazie danych są zaszyfrowane w taki
sposób, że jedynie posiadający Operator klucz może je odczytać. Dzięki
temu dane są chronione na wypadek wykradzenia bazy danych z serwera.
- Hasła użytkowników są przechowywane w postaci hashowanej. Funkcja
hashująca działa jednokierunkowo - nie jest możliwe odwrócenie jej
działania, co stanowi obecnie współczesny standard w zakresie
przechowywania haseł użytkowników.
- W serwisie jest stosowana autentykacja dwuskładnikowa, co stanowi
dodatkową formę ochrony logowania do Serwisu.
- Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
- W celu minimalizacji ryzyka nieuprawnionego dostępu od danych,
Operator stosuje hasła złożone, zawierające małe i wielkie litery, cyfry
oraz znaki specjalne, nie krótsze niż 8 znaków.
3.
Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
- W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane
osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z
Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
- kurierzy
- operatorzy
pocztowi
- Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż
jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych
osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do
danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
- Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
- dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
- ich
sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia
przetwarzania,
- oraz
przenoszenia danych.
- Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania
wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu
wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie
mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych
podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i
wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Sklepu.
- W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na
zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu
świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez
Administratora marketingu bezpośredniego.
- Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu
przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich
poza teren Unii Europejskiej.
4. Informacje w formularzach
- Sklep zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym
dane osobowe, o ile zostaną one podane.
- Sklep może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie
czasu, adres IP).
- Sklep, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą
powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego
formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz
adresu url strony zawierającej formularz.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji
konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia
serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo
kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.
5. Logi Administratora
- Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu.
Dane te są wykorzystywane w celu
administrowania serwisem.
6. Istotne techniki marketingowe
- Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google
Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do
operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje.
Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym
użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika
gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i
edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia:
https://www.google.com/ads/preferences/
7.
Informacja o plikach cookies
- Sklep korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w
szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym
Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron
internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony
internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu
końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu
pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Sklepu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której
użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu
i hasła;
- realizacji celów określonych powyżej w części "Istotne techniki
marketingowe";
- W ramach Sklepu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies:
„sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies
„sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu
końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej
lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki
cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas
określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez
Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka
internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w
urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Sklepu mogą dokonać zmiany
ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie
plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies
Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja
przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre
funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu
wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu
podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą
w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z
siedzibą w USA).
8.
Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
- Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia
przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies
niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania
preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może
uniemożliwić korzystanie ze stron www
- W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej
przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z
instrukcjami:
Urządzenia mobilne:
Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie to zostało opisane.
OdpowiedzUsuńŚwietna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuńBardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.
OdpowiedzUsuń