czwartek, 18 kwietnia 2019

Kocie pudełko

Kolejna część nadrabiania zaległości... Tym razem chcę pokazać Wam pudełko z kotkiem.

Całość malowana akrylami. Pudełko powstało w tym samym czasie, co podstawka do telefonu (klik), co chyba widać ;) Bardzo podoba mi się takie cieniowanie. Grafikę - (pochodzi stąd - klik) nieco zmodyfikowałam, wydrukowałam i nakleiłam. Kontury kota poprawiłam żelem 3D - w rzeczywistości lepiej je widać. Dodałam białe i złote kropeczki. Całość lakierowałam z dodatkiem srebrnego pigmentu. Wewnątrz dodałam motylka. Lakierowałam połyskiem od Bartka.


Co myślicie o tym pudełku?

* * *

Chciałam także podziękować Madzi z Zacisza Lenki (klik) za paczuszkę, w której oprócz prześlicznej karteczki znalazły się także przydasie! :) Bardzo dziękuję za pamięć :* 

Kartka stoi na honorowym miejscu - na półce nad moim łóżkiem ;)
* * *

Kochani! W związku ze zbliżającymi się Świętami, ślę Wam moc uśmiechów z uściskami. Radosnej Wielkanocy!

Pozdrawiam,
Au-une

16 komentarzy:

  1. Wspaniałe pudełko! Zgadzam się, cieniowanie jest świetne, sama wprost uwielbiam je robić. Lakier także nadał genialnego wyglądu skrzyneczce :) Dziękuję Au-une i Tobie także życzę zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Wielkanocnych 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko Aguś, wspaniale wygląda to cieniowanie.:) Jeszcze raz dziękuję że moja skromna karteczka znalazła się w tak zaszczytnym towarzystwie. Miłego świętowania w gronie bliskich.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu! ;) Twoja kartka w pełni zasługuje na docenienie ;)

      Usuń
  3. Śliczne to pudełeczko , takie słoneczne. Cieniowanie wyszło rewelacyjnie.
    Pozdrawiam i radosnego Alleluja życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe cieniowanie, ogólnie skrzyneczka jest super! :) taka estetyczna, bez niepotrzebnych dodatków :) lubię taki styl :)
    Ojej, widzę, że i moja karteczka załapała się na zdjęcie ;) ;)
    Wszystkiego pięknego dla Ciebie na ten świąteczny czas, spokoju i radości :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko ;)
      Tak, Twoja karteczka również cieszy moje oko ;)

      Usuń
  5. Przeurocze pudełeczko, Aguś.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełeczko :) radosnej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PiwnaP praca :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko jest rewelacyjne. Rodzinnych, radosnych i pełnych pokoju Świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger