piątek, 1 marca 2019

Trybiki i kucyki

Przed Wami dwa pudełka...

Pierwsze - malutkie pudełko w męskim stylu. Najpierw pomalowałam je na czarno. Dodałam trybiki, tekturowe paski i taśmę reperacyjną (do tynku). Potem potraktowałam je czerwonym i złotym woskiem. Na koniec zastosowałam bezbarwny wosk (w celu zabezpieczenia).


Pudełko z kucykami My Little Pony - to prezent urodzinowy dla małej fanki bajki ;) Boki - bejca chaber, na wieczku wydruk. Całość lakierowana z dodatkiem srebrnego pigmentu.


Pozdrawiam i życzę miłego weekendu,
Au-une

12 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem w jak różnych stylach potrafisz tworzyć Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Przyjemnie jest próbować nowych ścieżek w rękodziele ;)

      Usuń
  2. To pudełko w męskim stylu jest genialne - wygląda jak znalezione na strychu babci.
    A pudełeczko Wiktorii przesłodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełka, Aguś, szczególnie to męskie - ma charakter.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełka a pierwsze szczególnie z charakterem. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że umiesz poruszać się między różną stylistyką :) dla mnie np. trybiki i rdza to temat, którego w ogóle jakoś nie umiem i nie czuję :) z tego zestawienia zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie kucyki - rewelacyjne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko! :) Lubię od czasu do czasu spróbować czegoś innego ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger