niedziela, 17 marca 2019

Akwarelkowe kartki trzy...

Mam dla Was trzy kartki, które łączy to, że każda ma jakiś element pokolorowany akwarelami ;)

1. Anielsko
Kartkę wykonałam na bazie koła. Nie miałam tak dużego wykrojnika, więc dwukrotnie odrysowałam koło od niewielkiego pojemnika. Tylną część zbigowałam ok. 1cm o brzegu - tak żeby powstała mała klapka, którą przykleiłam do drugiego koła. Na to nakleiłam gazę. Dodałam brokat i mikrokulki. Aniołek oraz napis to stemple - embossowane na gorąco złotym pudrem. Anioła pokolorowałam akwarelami.

Kartka nie chciała stać prosto...

Kartkę zgłaszam do pięciu wyzwań/zabaw (banery prowadzą do wyzwań):
- do Uli (klik) - kartka na okrągłej bazie

- do Gosi (klik) - na kartce pojawił się anioł

- "Ćwiczymy kompozycję #1" do Ewy (klik) - w pracy wykorzystałam się gazę
- Kartkowe ABC - E jak embossing/ Eko(klik) - na kartce znalazł się embossing

2. Kosmiczna kartka urodzinowa
Z góry przepraszam za jakość zdjęć - kartkę skończyłam dzień przed urodzinami i nie miałam okazji zrobić lepszych fotek. Tło wykonałam tuszami distress oraz wodą. Dodałam też kropeczki białą farbą, ale prawie tego nie widać. Kosmici pomalowani akwarelami. Napis odręczny - co rzadko mi się zdarza - ale brakowało mi odpowiednich stempli, a czas gonił. Najważniejsze, że solenizant był zadowolony ;)


3. Syrenka
Tło za syrenką wykonałam za pomocą akwareli i folii bąbelkowej. Syrenka również pokolorowana farbkami. Ramka z papieru wizytówkowego.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Nad brzegiem Wisły - rak lub syrenka" (klik).

Co myślicie o tych kartkach? :)

Pozdrawiam,
Au-une

48 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace :) najbardziej podoba mi się anielskie koło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są super. Zestaw kosmicznych stworów do zakochania. Świetne są. Syrenka i aniołek są urocze. Super pomysł z folią bąbelkową. Wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i pomysłowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa kartka - koło :) Dziękuję za wspólną zabawę z kartkowym ABC, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sa , ta pierwsza z Aniołkiem moja faworytka , fajnie wyglądaja te zembosowane kontury stempla.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki przygotowałaś!
    Anielskie koło jest moim faworytem - piękne kolory i kompozycja :-)
    A toaletka z poprzedniego wpisu - po prostu cudo (skromnie ozdobiona, ale niezwykle elegancka).
    Pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś, przepiękne kartki, trudno wybrać najpiękniejszą. Świetnie posługujesz się akwarelą i masz bardzo ładne pismo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć to moje akwarelowe początki... ;)

      Usuń
  9. Aguś są świetne!! Ślicznie je pomalowałaś!! Ta z kosmitami jest bardzo wesoła :)). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny sposób na wykorzystanie akwareli, wszystkie karteczki są prześliczne i bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twoje malowane karteczki. Dzisiaj trudno mi wybrać faworytkę, waham się między aniołkiem a kosmitami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Każda jest w innym stylu, więc ciężko je ze sobą porównywać ;)

      Usuń
  12. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich kartek! Sa przecudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie :) aniołek podbił moje serce - jest absolutnie przeuroczy, pełen radości, pięknie go przygotowałaś :) Potwory i syrenka - przesympatyczni są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Aniołkowy stempel jest wprost przeuroczy i to "robi robotę" ;)

      Usuń
  14. wszystkie kartki są prześliczne, ale że ja lubię bardzo Anioły, to pierwsza mnie po prostu urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kreatywną masz duszę, tworzysz wspaniałe prace!!!
    Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z poprzedniczkami - aniołek jest przesłodki! Pięknie wykorzystałaś akwarelki. Dziękuję za udział w mojej zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki.:) Podziwiam Aguś ile różnych rodzai przydasi potrafisz wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Madziu! Ale nawet z małą ilością przydasi można stworzyć coś fajnego ;)

      Usuń
  18. Anielskie koło jest imponujące :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boska syrenka, podoba mi się ten efekt złoto-niebieskiego tła, a syrenka taka piękna! Dziękuję ślicznie za wzięcie udziału w moim wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pierwsza jest cudna. Super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne :)
    Ci kosmici na kosmicznej urodzinowej karteczce to jakieś wypukłe elementy? Czy cieniowanie tworzy taki efekt?
    Rewelacyjne łączenie technik, lubię strasznie takie prace :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Kosmitów wysteplowałam i pomalowałam akwarelami. Dokleiłam im tzw. googly eyes - one są nieco wypukłe. To nakleiłam na bazę.Zrobiłam drugą - górną warstwę tła, w której wycięłam kółka, przez które widać stworki i dzięki temu kartka nie jest całkiem płaska :)

      Usuń
  22. Jak zawsze u Ciebie wszystkie prace są piękne, ale kartka dla Filipa jest naj:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciężko wybrać najpiękniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie kartki są śliczne, ale ta dla 4-letniego Filipa podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger