niedziela, 14 października 2018

Zakładka i odrobinka haftu

Mam dla Was dwie rzeczy do pokazania :) Tegoroczna jesień miło zaskakuje temperaturą - ciekawe czy zima będzie równie łaskawa?

Miałam ochotę zrobić coś w jesiennych klimatach i powstała zakładka. Na jednej stronie serwetka, a na drugiej bejca w kolorze redwood oraz liście namalowane złotym pisakiem akrylowym. Całość lakierowałam na błysk.

Zakładkę zgłaszam do wyzwania "Kolorowa jesień" na blogu  DIY -  zrób to sam (klik). Baner prowadzi do wyzwania.


* * *
Miał być też haft - więc jest: haft matematyczny. A to wszystko za sprawą Ani (klik), która w tym miesiącu zachęca do spróbowania nowej techniki. Łatwo nie było - najpierw godzina szukania wzoru (niezbyt trudnego, który będzie pasował na kartkę), potem drukowanie, dziurkowanie, liczenie i wyszywanie. No i w międzyczasie klops - w oryginale wzór składa się z trzech kwiatów, ale podczas wyszywania zbyt mocno pociągnęłam nitkę, która wyrwała dziurę w papierze... Ale postanowiłam się nie poddawać i uratować to, co zostało. Kartka wyszła prosta, ale sądzę, że fragment czarno-białego wzoru dodał jej trochę charakteru ;) Haft matematyczny jest bardzo pracochłonny (dla laika), ale daje ciekawy efekt. Może jeszcze kiedyś skuszę coś wykonać tą techniką ;)



Baner prowadzi do wyzwania Ani.



A Wy co myślicie?

Pozdrawiam,
Au-une

38 komentarzy:

  1. Ten haft wyjątkowo mi się podoba:) świetnie Ci to wychodzi:)
    Zakładka jest cudna, uchwyciłaś w niej tę pogodną jesienną aurę, którą mamy dookoła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) W hafcie popełniłam kilka błędów - niestety, ale jak na pierwszy raz, to chyba nie jest najgorzej ;)

      Usuń
  2. Cudna zakładka, jestem pod wrażeniem tych złotych liści, wspaniały masz talent Aguś. Podziwiam też haft matematyczny. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jesienne zakładki :) a jak pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie cudne Twoje matematyczne tulipanki !! Jestem pod wrażeniem, Twojego debiutu w nowej technice. A przerwany papier można uratować podklejając od spodu taśmą klejącą. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś spróbujesz tej bardzo urokliwej techniki .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu! :) Myślałam nad zaklejeniem wyrwanej dziurki taśmą, ale była i tak zbyt widoczna. Kuszą mnie wzory śnieżynek - więc pewnie spróbuję ;)

      Usuń
  5. Piękne zakładki! A haft bardzo mi się podoba, bo kocham tulipany. Ale nie trafiłam na ten wzorek. Może to i dobrze, przynajmniej mamy różne kartki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Wzór do tulipanów znalazłam chyba na Pintereście ;)

      Usuń
  6. Śliczne jesienne zakładki!!!
    Karteczka piękna!!! Wspaniały haft!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka jest cudna, a Twoje lakierowanie perfekcyjne! Karteczka tez bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś, prześliczne te jesienne zakładki. Podziwiam Twój haft matematyczny - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka uratowana i wygląda bardzo oryginalnie, jest urocza.
    Jesienna zakładka mnie zachwyciła, prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja myślę, że Twoje kartka jest prześliczna, kocham tulipany. Zakładeczki SUPER!!!Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Poradziłaś sobie całkiem dobrze, a potrzeba matką wynalazku, czego dowiodłaś. Świetne prace.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jesienne zakładki i oczywiście tulipany.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny te haftowane tulipany, a i zakładki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakładki :) kartka z tulipankami cudowna, ja jakoś nie mam weny by się za ten haft matematyczny zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Mi też było ciężko się zebrać do haftu matematycznego, ale uznałam, że muszę wziąć byka za rogi i się udało ;)

      Usuń
  15. kartka i haft matematyczny mnie zachwycił- podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna zakładka :) Ach te złote liście! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY-zrób to sam :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakładka pierwsza klasa! Naprawde na wysoki połysk! Brawo. Robi wrażenie. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  18. ja obie bym mogła mieć w swojej książce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie je Tobie sprezentuję ;) Jeśli masz ochotę, to wyślij maila ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger