czwartek, 25 października 2018

Ula i Inka - październik

W ponure październikowe dni, takie jak dziś, rozgrzewa mnie myśl, że Boże Narodzenie coraz bliżej... :) A jak lepiej wczuć się w ten klimat niż robiąc kartki? ;) 

W tym miesiącu liftowałam kartkę wykonaną przez Ki (klik).

Oryginał
Tym razem brązy połączyłam z czerwienią. Napis nigdzie mi nie pasował, więc tym razem kartka jest go pozbawiona. Przyznaję, że jestem z tej pracy bardzo zadowolona :)


Mapka październikowa wygląda następująco.


Shakerów nigdy dość, prawda? ;) Dlatego powstała kolejna kartka w tej formie. W środku bombki odbiłam na zielono stempel z dwoma jelonkami i embossowałam na gorąco (użyłam bezbarwnego pudru). Gwiazdki oraz napis delikatnie potuszowałam tuszem Versa Color w kolorze bisque.


Co myślicie o tych kartkach? :)

Pozdrawiam,
Au-une

25 komentarzy:

  1. Obie sa śliczne jelonek przeuroczy a shaker cudnie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki śliczne! Świetne lifty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzieć swój lift - bezcenne - wyszło fajnie z tą czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki zrobiłaś na obie zabawy ,aż mi wstyd jak popatrzę na swoje :-(.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Ale wstydu nie powinnaś czuć, bo mi się Twoje kartki bardzo podobają :)

      Usuń
  5. Kartki na najwyższym poziomie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki, pełny profesjonalizm. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartki i bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe karteczki, szczególnie shaker mnie zauroczył - taki magiczny.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Przyjemnie się go tworzyło ;)

      Usuń
  9. Piękne! Muszą wyglądać wspaniale postawione na kominku w sezonie świątecznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Szkoda, że nie mam kominka żeby sprawdzić :P

      Usuń
  10. Nie dziwię się że jesteś zadowolona z liftu tej pierwszej kartki, wyszła Ci fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności! Masz tą rękę do tego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger