sobota, 20 października 2018

Trochę kwiatów i motyli

Na początek nieco "prywaty" ;) Od czasu do czasu tworzę coś wyłącznie dla siebie - niestety często efekt końcowy mnie nie zadowala i pracy nigdy nie pokazuję. Tym razem jest inaczej ;)

Lubię nosić kolczyki. Bardzo. Moja kolekcja cały czas się powiększa, dlatego potrzebowałam dodatkowego pojemnika na przechowywanie moich świecidełek. Postanowiłam zrobić pudełko! Na wieczku serwetka, która "chodziła" za mną już od dłuższego czasu. Do tego nieco złotych kropeczek i lakierowanie na błysk. Boki pomalowałam czarną farbą, następnie przetarłam zieloną pastą woskową z serii Chameleon (od Pentartu). Środek pobejcowałam na hebanowo. Boki oraz wnętrze dwukrotnie zawoskowałam bezbarwnym woskiem od Stamperii. Pasty chameleon są piękne, ale ciężko to uchwycić na zdjęciach (cóż, przynajmniej ja mam z tym problem).


Notesy lubię robić i mój ulubiony typ szycia to koptyjski. Jednak ostatnio naszło mnie na zrobienie czegoś innego. Zdecydowałam się na long stitch binding. Okładkę zrobiłam z filcu. Do szycia użyłam cieniowanego kordonka. Kartki nie są białe - powstały dużo wcześniej - są barwione rozcieńczonymi barwnikami do pisanek ;) Na okładce przyszyłam trzy guziki-motyle.


Jako ostatnia - karteczka :) Wykonana na wyzwanie na grupie fb: Wsparcie na starcie, czyli scrapuj z Artimeno. Można tam uzyskać wiele cennych informacji ;) Napis embossowałam na biało - w rzeczywistości jest lepiej widoczny ;) Korzystałam z papierów Craft O'clock.



* * *
Na sam koniec chciałam się pochwalić wyróżnieniem od Scrapek.pl (klik), które otrzymałam za zrobienie kartki na wyzwanie: "Geometrycznie" :)


A oto wyróżniona kartka ;)



Bardzo dziękuję! :)

Pozdrawiam,
Au-une

31 komentarzy:

  1. Kolejna seria przepięknych prac. Przyznam, że najbardziej podoba mi się szkatułka - jest obłędna !!! Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :D Myślę, że to jedna z moich najlepszych szkatułek ;)

      Usuń
  2. Śliczne prace Aguś, ale najbardziej podoba mi się karteczka zrobiona na grupie na Fb.:) Gratuluję wyróżnienia i życzę przyjemnego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki w notesie przepiękne! Aż szkoda cokolwiek zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace zrobiłaś, twoimi notesiki jestem zachwycona. Może zrobisz jakiś kursik jak zszywasz te notesy. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję za paczkę pełną pięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo dziękuję! ;) Nad kursem "notesowym" pomyślę ;) Ja korzystam z filmików Sea Lemon. Kurs na szycie tego typu notesu jest tu: https://www.youtube.com/watch?v=a_LZ-BWhH_Q. Co prawda jest po angielsku, ale wszystko jest ładnie pokazane :)

      Usuń
  5. Aga, przepiękne prace! Brak mi słów żeby opisać jak bardzo podoba mi się ta szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo profesjonalnie podeszłaś do Twoich prac a efekt rewelacyjny. Wszystko pięknie wykonane, robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie wiem co pisać ;p Wszystko zawsze takie piękne u Ciebie! Gratuluję Ci wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna szkatułka na biżuteryjne skarby! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś, świetne prace.
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace są piękne ale podełeczko najbardziej jest w moim guście. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszła ta szkatułka , super serwetka i świetne to boki z pastą woskową. Kartka też mi się bardzo podoba i oczywiście gratuluje wyróżnienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję! Jestem naprawdę dumna z tej szkatułki ;)

      Usuń
  12. Wszystkie prace bardzo udane.:) Świetna szkatułka (też uwielbiam kolczyki):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim gratulacje! :) twoja interpretacja tematu geometrycznego zasługuje na wyróżnienie!
    Pudełko zrobiłaś świetne, od razu przyciągnęło mój wzrok... ten ciemny kolor dodaje elegancji i stylu... naprawdę piękna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia - karteczka wyszła przepięknie. Podziwiam też Twoją szkatułkę - jest cudowna w tych ciemnych kolorach - elegancka i stylowa. Pozostałe prace również wspaniałe :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) praca geometryczna jest śliczna, zasłużyła na wyróżnienie :) szkatułka fantastyczna - kolczyki bedą miały piekny domek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger