sobota, 27 października 2018

Czekoladownik + piórnik

Mam dla Was dwie nowe prace :)

Czekoladownik powstał dzięki Uli (klik), która na blogu DIY, zrób to sam (klik) podała przepis na czekoladownik bez wykrojników. Bazę zrobiłam nieco inaczej niż Ula, ale przymierzeniu się pomyliłam i kieszonka na czekoladę wyszła nieco zbyt wąska, ale sprawdziłam - czekolada nie wypadnie ;) Niestety nigdzie nie mogłam znaleźć sizalu (a wiem, że gdzieś miałam...) i zamiast niego użyłam białego oraz cieniowanego fioletowego kordonka. Jak tylko znajdę sizal (albo prędzej: kupię nowy), to ponownie wykonam czekoladownik - już zgodnie z wytycznymi ;) Do ozdobienia pracy użyłam kartonu dekoracyjnego - glamour biały, kwiatów od Uli z Bloomcraft (klik), gazy oraz motylków z masy plastycznej, które podbarwiłam tuszami. Digi stempel wykonała Novinka (klik).

Rok szkolny zaczął się już na dobre, a ja z tej okazji zrobiłam mały piórnik. Na wieczku przykleiłam serwetkę. Boki oraz środek pobejcowałam na fioletowo. Na zewnątrz lakierowałam z dodatkiem złotego proszku pigmentowego. Wnętrze pokropiłam złotą farbą. Trudno było mi uchwycić rzeczywiste kolory piórnika - są bardziej intensywne niż te na zdjęciach.

Co myślicie o tych pracach?

Pozdrawiam,
Au-une

PS Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem! :)

29 komentarzy:

  1. Świetne obie prace! Piórnik wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piórnik ma kolor magiczny:) nie fioletowy ale właśnie magiczny;) podoba mi się jak go wykonałeś.
    Czekoladownik też fajny, widzę że nie tylko mnie urzekły kwiatki z bloomcraft;) oraz oczywiście pomysł Uli na pracę bez wykrojników ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten czekoladownik , podziwiam te wycinane precyzyjnie kwiaty . Piórniczek jest extra , Świetna ta serwetka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jakiś czas temu zauważyłam, że wycinanie ma w obie coś terapeutycznego - uspokaja myśli ;)

      Usuń
  4. Bardzo udany debiut Aguś, a piórnik rewelacyjny, wspaniały kolor bejcy. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny czekoladownik , ale to piórnik jest ekstra ***

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladownik cudowny, wspaniale nałożyłaś warstwy:) A piórnik równie fantastyczny, cudowny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Twoje prace są zawsze bardzo dopracowane :) A piórnik jest w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny czekoladownik, najważniejsze ,że czekolada się zmieściła:) Super piórnik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam taki drewniany piórnik w szkole :) Twój jest obłędny- tekolory :) a czekolada w takim ubranku z pewnością ucieszy obdarowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, przeuroczy ten czekoladownik. A piórnik - istne marzenie!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie poradziłaś sobie bez sizalu :) Mój kurs to tylko wytyczne, nie musi być idealnie tak samo, Ty zrobiłaś super kreatywnie :) Bardzo mi się podoba :) Piórnik extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Wiem, że nie trzeba sztywno trzymać się wytycznych, ale bardzo podoba mi się to gniazdko z sizalu i dlatego chcę spróbować ;)

      Usuń
  12. Mistrzowsko wszystko wykonane. Chyba też muszę spróbować zrobić taki czekoladownik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Bardzo przyjemnie się go tworzyło - polecam! :)

      Usuń
  13. Genialny piórnik! No naprawdę świetny! :) Czekoladownik też pięknie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co ladniejsze bo obie prace bardzo mi się podobają. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie prace piękne ! Piórnik zachwyca egzotycznymi wzorami i mocną kolorystyką a czekoladownik subtelnością kompozycji :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger