środa, 5 września 2018

Trzy syrenki

Dziś chcę pokazać Wam trzy syrenki ;)

1. Shaker box z tiulem
Ten pomysł chodził za mną już od pewnego czasu i w końcu udało mi się go zrealizować. Użycie tiulu ma swoje minusy - trzeba zrezygnować z drobnych cekinów. Tutaj użyłam tylko i wyłącznie perełek. Tło wykonałam za pomocą szablonu i tuszów Distress. Kartkę zgłaszam do wyzwania P jak perełka (klik) na blogu Kartkowe ABC (klik).


Baner prowadzi do wyzwania.

2. Standardowy shaker box
Druga kartka również z shaker boxem, ale tym razem użyłam folii. Dzięki temu do perełek mogłam dorzucić mikrokulki.


3. Kartka z akwarelowym tłem
Syrenkę umieściłam na panelu pomalowanym akwarelami. Dzięki złotej farbie oraz woreczkowi udało mi się uzyskać ciekawy efekt ;) Na panelu nr 2 użyłam stempla z rybkami. Dodałam napis i gotowe. Kartkę zgłaszam do wyzwania #71 Akwarelowe tło (klik) na blogu It's just fun (klik).


Baner prowadzi do wyzwania.



Co sądzicie o tych kartkach?

Pozdrawiam,
Au-une

PS Mało u mnie decoupagu ostatnio, ale kończę właśnie kilka zakładek. Do sfotografowania mam też chustecznik ;)

47 komentarzy:

  1. Świetne pomysły i ich realizacja. Syrenki świetnie czują się w takiej oprawie. Masz swój styl i pięknie rozwijasz swoje zdolności. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki, chyba nie potrafiłabym wybrać jednej najpiękniejszej. Pozdrawiam Agnieszko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Tym razem ja także nie mam faworytki :P

      Usuń
  3. Super pomysł z tym tiulem , bardzo mis ię podoba takie rozwiązanie. Pozostałe kartki również extra. Powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne syrenki i kartki. Podoba mi się bardzo pomysł z tiulem.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne te shaker boxy! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocze są te syrenki! :) Twoje shaker boxy są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne syrenkowe kartki. Ten shaker z tiulem jest rewelacyjny, wygląda jak sieć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna seria z syrenkami! Najbardziej podoba mi się wersja z tiulem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i pomysłowe kartki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie karteczki sa swietna, ta naj to pierwsza z tiulem wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczki wszystkie. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki z syrenkami. Bardzo efektownie wygląda ta z akwarelowym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda ma w sobie coś co przyciąga uwagę... :) pierwsza to mój faworyt,może ze względu na kształt... Może ten tiul? ;) A może "historia" ukryta w obrazku- syrenka patrzy na butelkę z listem, która wydaje się, że właśnie wpadła do wody... :)
    Akarelowe tło na trzeciej wyszło wspaniale!:)
    Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zauważyłaś historię na pierwszej kartce :) Właśnie taki efekt chciałam uzyskać ;)

      Usuń
  15. Tiulowy box wymiata! świetny pomysł i piękne wykonanie :) wszystkie prace są śliczne :) trzymam kciuki za wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna syrenkowa seria :-) Każda dziewczynka będzie zachwycona błyskotkami w shakerach, a akwarelkowe tło też cudnie się mieni :-)
    Powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ostatnio brakowało mi urodzinowych karteczek, a syrenki jakoś tak same się nawinęły do malowania ;)

      Usuń
  17. Bardzo fajnie to wykombinowalas!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Same wspaniałości!!! Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie skomponowane "syrenkowe" prace :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z tym tiulem, też muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace :) a akwarelowe tło robi bardzo fajne wrażenie. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger