środa, 19 września 2018

Różowo mi + szop

Kolejna partia zaległości przed Wami. Tym razem mam trochę różowego ;)

1. Pudełko
Chciałam podziękować mojej Druhnie za pomoc i wsparcie - dlatego powstało to pudełko :) Łatwo się domyślić jaki jest jej ulubiony kolor ;) Serwetkę - jedną z moich ulubionych - wybrała sama. Z przodu pudełka dodałam mały owal, na którym przetransferowałam napis "Skarby Moniki". Całość jest pochlapana - zrobiłam białe i srebrne kropeczki. Lakierowałam Bartkiem połysk z dodatkiem srebrnego pigmentu.


2. Exploding box
Moja siostrzenica właśnie skończyła roczek - ależ ten czas mija! ;) Z tej okazji wykonałam dla Niej - exploding box. To moje pierwsze podejście - i mimo małych niedociągnięć - myślę, że udane ;)


3. Kartka z szopem
Szopy wyglądają uroczo! I po prostu nie mogłam się oprzeć chęci zrobienia karteczki właśnie z tym zwierzakiem ;) Napis pochodzi z Arkusza naklejek "Hello Beautiful" (Piątek Trzynastego). Tło wykonałam za pomocą herbaty i wody.


Jak myślicie - udany debiutowy exploding box? ;)

Pozdrawiam,
Au-une

19 komentarzy:

  1. Bardzo udany debiut Aguś, wszystkie prace śliczne.:) Czy szop jest wydrukowany na papierze o większej gramaturze? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu! :) Ilustracje, które chcę umieścić na kartkach drukuję na kartonie technicznym - gramatura 190. Są bardziej stabilne ;)

      Usuń
    2. Dzięki Aguś. Z ciekawości podpytam jeszcze jaką masz drukarkę?

      Usuń
    3. Proszę :) Moja drukarka: HP Color Laser Jet Pro MFP M177fw. Jestem z niej bardzo zadowolona :) Nowa jest droga, ale udało się znaleźć używkę w dobrym stanie ;)

      Usuń
    4. Oj to faktycznie masz super sprzęt.

      Usuń
  2. Wszystkie prace świetne. Skrzyneczka cudne z ta serwetką i w pięknym kolorze, debiut z boxem bardzo udany a w kartce świetna herbatkowa baza, przypomniałaś mi o tym sposobie barwienia papieru.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Aniu! Ten sposób barwienia jest prosty i szybki ;)

      Usuń
  3. Cudne pudełeczko - serwetka akwarelowa, więc nie mogłaby mi się nie podobać :) Pudełeczko i kartka tez super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Akwarelowe serwetki są takie lekkie, eteryczne - piękne po prostu! ;)

      Usuń
  4. Tak, debiut jak najbardziej udany! :)
    I skrzyneczka też udana...
    I kartka z szopem też... :)
    Wszystko udane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pierwsze pudełeczko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, bardzo udane, piękne prace. Jesteś niezwykle kreatywna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna szkatułka !!
    Boxik pięknie ozdobiłaś !! A kartka z szopem urocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko prześliczne! Wszystko ma swój urok :) A box...aż się wierzyć nie chce, że to debiut. Super!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger