środa, 26 września 2018

3 do kwadratu - zakładki

Ci, którzy tutaj zaglądają, zapewne wiedzą o mojej wielkiej miłości do robienia zakładek ;) Sukcesywnie obdarowuję zakładkami moją rodzinkę, przyjaciół i znajomych :) Bardzo przyjemnie się je tworzy. Według mnie dają spore pole do popisu... Przed Wami aż dziewięć zakładek!

1. Tu czytam
Po jednej stronie serwetka w róże. Na drugiej bejca - ippelapacho jasny, napis i ornamenty - stemple. Napis poprawiłam żelem 3D. Dodałam kropeczki i polakierowałam.


2. Z szablonem
Serwetka z kwiatami + kropeczki. A po drugiej stronie - ta sama bejca jak powyżej oraz szablon - wykonany czarną farbą. Potem zrobiłam transfer napisu i kilka czarnych kleksów. Na koniec popryskałam obficie złotą farbą. Zalakierowałam.


3. Z sercami
Inna wersja tej zakładki (klik). Wyszła delikatniej, ale również romantycznie ;)


4. Tu czytam 2
Kolejna prosta zakładka: serwetka po jednej stronie, po drugiej - bejca i transfer napisu. Do tego kropeczki i lakier.


5. Z szablonem 2
W tym przypadku wykorzystałam szablon - napisy. Ale reszta bez zmian: kwiatowa serwetka, bejca - ippelapacho jasny.


6. Z rowerem
Szukałam serwetki z rowerem -  i mam, nawet kilka! Ale motywy zbyt duże na zakładkę - tylko ten się nadawał. Na drugą stronę trafiła piękna "akwarelowa" serwetka. Standardowo dodałam kropeczki. Polakierowałam.


Nie da się nie zauważyć, że kilka zakładek wygląda dość... podobnie. Cóż, to "pozostałości" po moim projekcie "Ślub" (klik). Gdy znałam już konkretną liczę gości, to okazało się, że nieco przesadziłam z ilością zakładek... Na szczęście nie wszystkie były skończone i udało się dać im inne życie ;)

* * *
Kiedyś zrobiłam zakładki papierowe dla chłopców - są tutaj (klik). Przy okazji powstało kilka z dziewczęcymi motywami. Oto one :)

7. Syrenka
Na bazę z tekturki nakleiłam papier i ozdobiłam naklejkami - gwiazdkami. Na drugiej stronie pojawił się jeden z moich "eksperymentów" z akwarelami. Do tego syrenka i morskie stworzonka. Bąbelki powietrza to Nuvo Drops.


8. Jednorożec
Jednorożec leci gdzieś w przestworzach - tło i jednorożca pomalowałam akwarelkami. Do wody dodałam srebrnego pigmentu - pięknie błyszczy! Na drugiej stronie papier od pakowania ;)


9. Wróżka
Papier w kwiatuszki ozdobiłam białymi naklejkami. Na drugiej stronie wróżka - tło wykonane tuszami distress.


Cieszę się, że przy tych zakładkach udało mi się wykorzystać resztki, które zalegają mi w pudełku. Pojawiło się miejsce na nowe ścinki ;)

Mam nadzieję, że zakładki przypadły Wam do gustu!

Pozdrawiam,
Au-une

13 komentarzy:

  1. Cudne zakładki Agnieszko, podziwiam Twoje perfekcyjne wykonanie.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki!!
    ja też mam do nich słabość:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie i takie różnorodne :) Bardzo mi się podoba ta z serduszkami, swietny efekt osiągnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te Twoje zakładki, szczególnie zachwycają mnie te wszystkie pastelowe, delikatne wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, zakładki bardzo przypadły mi do gustu. Ta z serduszkami to już szczególnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, uświadomiłaś mi jak bardzo tęsknię za robieniem zakładek... :) Jakoś ostatnio ciągle mi "nie po drodze"...
    Wielkie TAK dla numeru 2 z szablonem!! :)
    Jak zwykle bardzo fajnie łączysz motywy serwetkowe na jednej części z drugą, inną stroną zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje zakładki! Prześliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zakładki, po mistrzowsku wykonane.Wybitna z Ciebie zakładkowa specjalistka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są piękne. Kiedyś też robiłam ale to było wieki temu. Może znów sobie o nich przypomnę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger