czwartek, 30 sierpnia 2018

Ostatnie sierpniowe zabawy

Przedostatni dzień sierpnia, więc wypada rozliczyć się z dwóch ostatnich zabaw miesiąca ;)

1. Rogaty (klik)
Ciężko było zabrać mi się do tego zadania, oj ciężko. Cały miesiąc myślałam nad tą pracą i poczyniłam przygotowania do liftu pracy Znikiszy (klik), ale utknęłam. Dlatego zmieniłam zdanie i  na warsztat wzięłam pracę Majki MakaArt (klik). Muszę powiedzieć, że coraz bardziej podoba mi się format DL ;) A oto moja propozycja:


Oryginał:

2. Zakładkowy Zawrót Głowy (klik)
Magos wymyśliła temat: jeden kolor. I wybrałam jeden z moich ulubionych kolorów: zielony :) Użyłam kilku różnych odcieni. Na jednej stronie jest bejca: zieleń miętowa oraz napis, na drugiej bejca zieleń morska oraz odręcznie namalowane monstery :) Motyw dość popularny :) Ich brzegi poprawiłam żelem 3D. Tworzyło się przyjemnie, ale zdecydowanie wolę wielobarwne projekty ;)



Co myślicie o tych pracach?

Przede mną urlop (w końcu!) i liczę, że uda mi się pokończyć kilka projektów - chustecznik, pudełko, toaletkę, zakładki... A jak nie, to może chociaż uda się poleniuchować ;)

Pozdrawiam,
Au-une

23 komentarze:

  1. Bardzo ładne prace Aguś.:) Życzę udanego wypoczynku i realizacji zamierzeń.:) Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lift! Podziwiam format DL u Was i muszę też spróbować...
    Oryginalna zakładka :-)
    Życzę wspaniałego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny lift, bardzo podobają mi się liście na zakładce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu super ta liftowana kartka. Zakładki osobiście bardzo lubię monochromatyczne właśnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Mi się wydaje, że to moja jedyna monochromatyczna zakładka :)
      Pozdrawiam, Aga

      Usuń
  5. Aniu, bardzo fajnie wyszedł Ci ten lift, podoba mi się tez ta zakładeczka w liście! Super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prace śliczne :) zakładka świetna, pomysłowa :) Leniuchuj ile się da :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój lift bardzo mi się podoba :) taki uporządkowany w elegancki sposób :)
    Ja na zakładki u Magos w sierpniu nie dałam rady niestety... zakładki "na zamówienie" zjadły mój czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Właśnie próbuję zrobić jakąś "nieuporządkowaną" kartkę, ale nie umiem :P
      Może w tym miesiącu się uda ;)

      Usuń
  8. Aguś, lift niezwykle udany, a i zakładka piękna. Teraz życzę wspaniałego zasłużonego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny lift! Kolory i elementy świąteczno-zimowe oryginalne :-)
    Zakładka w zieleni piękna:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna robota, lift wyszedł super!!! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Naprawdę jestem zadowolona z tego liftu :)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger