poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Notesy

Dawno stworzyłam jakiś notes, a teraz powstały aż cztery - jeden po drugim ;) Wszystkie to szycie koptyjskie - moje ulubione :) Okładki wykonałam z beerematy, którą obkleiłam kolorowymi papierami. Dobrałam pasujące nity oraz nici. Do szycia użyłam kordonka. Pracuje się z nim zdecydowanie wygodniej niż z muliną. Na dwóch nakleiłam tekturkę od I KROPKI. Jeden otrzymał wykrojnikową ramkę oraz cytat, zaś ostatni - folkowe serce :)




Co sądzicie o tych notesach? ;)

Pozdrawiam,
Au-une

24 komentarze:

  1. Prześliczne! Szkoda, że szycia nie pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, drugi w kwiatki najładniejszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś mamy podobny gust, mi też się wydaje, że drugi najładniejszy,, choć muszę przyznać, że wszystkie super wykonane.

      Usuń
    2. Dzięki, dziewczyny :;

      Usuń
  3. Urocze notesiki, kolorowe i radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są super! Oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, świetne notesy. Zawsze fascynował mnie ścieg koptyjski i efekt, jaki daje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Następnym razem pokażę jak wygląda z bliska ;)

      Usuń
  6. Wyszły rewelacyjnie!Bbardzo podoba się ten z ludowym serduchem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne notesy, wszystkie bez wyjątku, bardzo oryginalne.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem! :) Świetne są. Ten z różowymi kwiatami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne, zwłaszcza me serce ten ostatni skradł, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, ale mnie pierwszy i drugi podoba się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger