poniedziałek, 27 sierpnia 2018

4 Kartki

Chcę pokazać Wam dziś cztery kartki :)

1. Kartka urodzinowa
Kartka powstała na wyjątkową okazję - 90 urodziny Babci mojego męża :) Nie mogło zbraknąć ulubionych kolorów Seniorki - zieleni oraz fioletu. Z tym fioletem, to miałam problem, ponieważ mam niewiele dodatków w tym kolorze, ale ostatecznie się udało. Kwiaty produkcji własnej :)


Kartka powstała w ekspresowym tempie - głównie dlatego, że większość elementów była wcześniej wycięta ;) Kwiatek i motyl pochodzą stąd (klik).


Od pewnego czasu polubiłam wycinanie - działa to na mnie uspokajająco. Jednak muszę zainwestować w dobre nożyczki, bo obecne są na dłuższą metę niewygodne. Może coś polecicie? A wracając do kartki - to lift pracy Ewy - Hubki (klik). Poniżej oryginał.


W sierpniu bardzo ciężko tworzy się kartki na Boże Narodzenie (liftu do Inki jeszcze nawet nie zaczęłam...), ale jakoś poszło. Kwiaty zrobiłam sama - posiłkowałam się tym filmikiem (klik).


Mapka do kartki.

4. Kartka urodzinowa
Jakiś czas temu trafiłam na prosty i przejrzysty kursik mediowania Inki - o, tutaj (klik). Miałam pod ręką herbatę, więc spróbowałam. Efekt spodobał mi się tak bardzo, że od razu powstała kartka. Jest prosta, ale cieszę się, że udało mi się wykorzystać resztki papierów ;)


Przede mną jeszcze wyzwanie u Rogatego i Magos. Na szczęście jeszcze jest chwila czasu ;)

Pozdrawiam,
Au-une

31 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki śliczne, a ta mediowana najciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te Twoje kartki, szczególnie spodobał mi się lift kartki Hubki. Ta różyczka jest cudna. Dziaki za linka do wycinanek i ja coś sobie przygarnęłam .
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że lift kartki Hubki wyszedł mi z tych czterech prac najlepiej. Na pewno najprzyjemniej się go tworzyło ;) I chyba polubiłam format DL ;)

      Usuń
  3. Piękne karteczki Aguś.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agniesiu, kartki sa piękne i nie odejmuję się wybierać tej naj naj. Ja używam nożyczek Titanium Plus na zmianę ze starymi nożyczkami Gerlacha (mam je od czasów... zerówki czyli 36 lat, nigdy nie były ostrzone i działają bez zarzutu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i podpowiedź w kwestii nożyczek ;) Rozejrzę się za nimi ;)

      Usuń
  5. Karteczki pierwsza klasa! Szczególnie spodobała mi się pierwsza,jest bardzo stylowa.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze karteczki Agnieszko, szczególnie podoba mi pierwsza.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, różnorodne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki a pierwsza w fiolecie zachwyca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe kartki przygotowałaś!
    A Twoje kwiatuszki zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) To moje drugie podejście do kwiatów z papieru ;)

      Usuń
  10. Urocze karteczki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki! Bardzo podobają mi się Twoje kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego dla Babci! :D
    Jak zwykle mnóstwo pięknych kartek u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna forma świątecznej karteczki do mapki u Uli :)
    super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne karteczki, eleganckie i pełne wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger