niedziela, 22 lipca 2018

Trzy pieczenie na jednym ogniu


Zaczęło się od tego, że potrzebowałam kartki na ślub… Później trafiłam na wyzwanie Artimeno (klik), a potem na wyzwanie M jak motyl na blogu Kartkowe ABC (klik). Udało mi się połączyć te trzy wytyczne i powstała moja pierwsza kartka w pudełku. Muszę Wam powiedzieć, że pękam z dumy ;) Bardzo mi się podoba efekt końcowy.


Kartka jest jedną z niewielu, które nie mają napisu. Nigdzie mi nie pasował… Za to pojawił się na pudełku i myślę, że to był dobry pomysł. Pudełko zachomikowałam dawno temu i czekało na swój czas. W pracy użyłam kartonu ozdobnego – frost perłowa biel, tektury falistej oraz papieru The best of me od The Scrap Cake z kolekcji One moment in time. Motyla wycięłam z papieru scrapowego, ale nie potrafię powiedzieć jakiego… Do tego dołożyłam jeszcze odrobinę złota – embossowany na gorąco napis (stempel od Lemonade) oraz ćwieki. Papiery przykleiłam na kostkach dystansowych, żeby praca nie była płaska. Najbardziej pracochłonną częścią pracy było stworzenie kwiatuszków. Jednak uważam, że było warto.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie do Artimeno (klik) - baner prowadzi do wyzwania


oraz M jak motyl na blogu Kartkowe ABC (klik) - baner prowadzi do wyzwania.

A co Wy sądzicie o tym zestawie? ;)

Pozdrawiam,
Au-une

33 komentarze:

  1. Śliczny komplecik, to serducho wypełnione kwiatami wygląda bardzo dostojnie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pomysł i efekt końcowy. Przyznam, że napracowałaś się sporo, ale było warto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie niby "proste" kartki,podziwiam serducho z kwiatów,pięknie to wygląda.:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że jest bardzo ciekawa i wielowymiarowa. Miła niespodzianka dla nowożeńców.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i elegancki komplet .Serce kwiatowe jest wspaniałą ozdobą kartki :-) Motyl jest z paska UHK ,bardzo je lubię .Powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję za informację! Kupiłam te paski tak dawno, że zapomniałam skąd są :P

      Usuń
  6. Super komplecik stworzyłaś! Jest bardzo elegancki a motyl sprawia, że karteczka jest taka zwiewna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz być z siebie dumna bo wyszło cudownie . Podziwiam za tą ilość kwiatuszków jaką zrobiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Te kwiatki, to było wyzwanie :P Ale bardzo podoba mi się efekt, jaki dają ;)

      Usuń
  8. Wspaniały zestaw! Ten motyl na kwiecistym sercu wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś, zestaw jest niesamowity. Napracowałaś się przy tych kwiatuszkach, ale naprawdę było warto dla takiego efektu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :D
      Chyba jeszcze nigdy nie używałam dziurkacza tak dużo, jak do tego projektu :P

      Usuń
  10. Wyszło super! I bardzo fajnie, że na kartce nie ma napisu. Czasem lepszy efekt jest właśnie bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, bardzo (bardzo!) mi się podoba :) prostota i elegancja w najlepszym wydaniu. Też uważam, że dobrze, że nie dodałaś napisu :) jest w sam raz, dzięki temu motyl pięknie zwraca na siebie uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa ;) Co do napisu - czasem mnie znaczy więcej ;)

      Usuń
  12. Wspaniały komplet! Elegancki i gustowny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny komplet :) Powodzenia w wyzwaniu na Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z ukwieconym sercem, bardzo ładne wykonanie :) Dziękuję za udział w motylkowym wyzwaniu na blogu KartkoweABC, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, prosta kompozycyjnie, ale bardzo efektowna praca!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger