poniedziałek, 16 lipca 2018

Dwie kartki

Dzisiaj na szybko pokażę dwie kartki :) Co prawda powstało ich więcej, ale nie mogę ich pokazać póki nie trafią we właściwe ręce - innymi słowy - musicie uzbroić się w cierpliwość ;)

Kartka nr 1 - powstała na wyzwanie do Uli (klik).


Kartka powstała na podstawie poniższej mapki.

Kartka nr 2 - kawowa - powstała z potrzeby serca. Bardzo prosta, ale przyjemnie się ją tworzyło ;)


Przede mną jeszcze kilka wyzwań w tym miesiącu... A jak Wam idzie? ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Au-une

PS Przypominam się, że mam ostatnie wolne miejsce w zabawie "Podaj dalej" (klik)! Czy już nikt się nie skusi? ;)

31 komentarzy:

  1. Pierwsza bardzo apetyczna :-) Świetna i smaczna interpretacja mapki :-) druga również interesująca dla smakoszy ,ja kawę lubię bardzo :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kartka z pierniczkami . U mnie tez niemoc jakaś :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (: Wakacje rozleniwiają :P Szkoda tylko, że pogoda nie rozpieszcza :(

      Usuń
  3. Aguś, kartki są piękne i bardzo smakowite. Kawka i pierniczki:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, jest ta dla Uli! Ta kawowa też super, zwłaszcza ten postarzony papier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kartka wg mapki :) obie mi się podobają :) Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza karteczka przesłodka, druga też ładna, ale ja nie piję kawy, więc mniej zwróciłam na nią uwagi. Podaj dalej fajna zabawa, ale ja niestety z tych co mają lewe ręce do robótek.:( Próbuję coś z karteczkami - trzy pokaże w podsumowaniu miesiąca, jak już będą wysłane. Pozdrawiam Agnieszko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) Czekam w takim razie na podsumowanie ;) Buziaki! :)

      Usuń
    2. Poprawka - dwie kartki (jedna kartka była wcześniej zrobiona i pokazana). Pozdrawiam!:)

      Usuń
  7. Smakowity i piękny zestaw Ci się zrobił - ciasteczka z kawą :) ;)
    Bardzo sympatyczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartki! Pierniczki są przesłodkie.:)Ja bym się skusiła, ale nie mogłabym podać dalej - póki nie skończę HAED-a - żadnych tego typu zabaw, niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Rozumiem... doba powinna mieć 48 godzin :P

      Usuń
  9. Świetna interpretacja mapki Uli ale druga kawowa jak dla mnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D Pozdrawiam! (:

      Usuń
    2. Nie wiem, co się dzieje Bogusiu, ale nie mogę wejść na Twojego bloga - pojawia mi się komunikat "Odmowa uprawnień" :(

      Usuń
  10. Urocze pierniczki :) Piękne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczki :) Piernikowa wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Świetne mapki robisz, to i kartki się tworzą ładne ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger