sobota, 5 maja 2018

Shake it!

Przechodzę ostrą fazę "shakerową" - z tej okazji dziś trzy kartki ;)

1. Kartka dla Uli (klik)
Kolejny miesiąc i kolejna mapka... Znów postawiłam na połączenie trzech kolorów: czerni, papieru kraftowego i złota (w tym roku już wykonałam kartki w tych barwach - do zobaczenia tutaj - klik).


Oryginalna mapka
Nieco zmodyfikowałam mapkę - obróciłam ją, zrezygnowałam z napisu - całe tło jest w napisach "Wesołych Świąt" - stempel od Crafty Moly (klik), które embossowałam na gorąco. Użyłam też kwadratowej bazy.

2. Kartka gratulacyjna
Niedawno koledze z pracy urodziła się córeczka i postanowiłam wykonać karteczkę z tej okazji :) Nie byłam oryginalna i postawiłam na kolor różowy. Papier pochodzi od Papierowego Potwora z serii Walentynkowe Praliny (klik). Do tego dodałam wykrojnikowego misia, który trzyma serce (z lekkim efektem 3D - poprawiłam je czerwonym preparatem 3D Enamel Effects od Dovecraft). Lubię, gdy na kartce jest napis i tym razem wybrałam baner - jak ostatnio wspominałam - dość pracochłonny, ale efekt jest tego warty ;) Centralna część kartki, to oczywiście shaker box, w którym zamknęłam różne cekiny i kuleczki.


3. Karteczka urodzinowa
Lubię koty i chciałam wypróbować nowy wykrojnik - dlatego powstała ta kartka ;) Tło wytłoczyłam folderem do embossingu (staram się częściej ich używać). Dodałam taśmę, stempelek i kota - i gotowe!



Nie wiem czy lubicie shaker boxy? Mi zawsze się podobały, ale nieco odstraszała mnie zabawa z taśmą 3D... Teraz przerzuciłam się na piankę kreatywną i muszę przyznać, że jestem zachwycona ;) Jeśli chcecie znać więcej szczegółów polecam rzucić okiem tu (klik) albo tutaj (klik).

Pozdrawiam serdecznie,
Au-une

PS Jest jeszcze jedno miejsce w zabawie podaj dalej (klik)!

47 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, misio przesłodki. P.S. Cieszę się, że zakładka się tworzy.:) Udanego weekendu Agnieszko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki z shakerami :) Póki co zrobiłam taką jedną, ale myślę że kiedyś będzie ich zdecydowanie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! (: Bardzo fajna forma - i dzieciakom bardzo się podoba :P

      Usuń
  3. Kartka świąteczna jest genialna! Te dziecięce cudowne, jak się spojrzy na kota to nie sposób się nie uśmiechnąć. Chyba sama muszę w końcu spróbować, wszystko kupione tylko zapał prysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję z miłe słowa! :D Polecam, polecam! Dają dużo radości ;)

      Usuń
  4. Wspaniałe shakery i tam razem nie szukam faworyta tylko
    biorę w ciemno wszystkie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio wszędzie shakery :) ja też je uwielbiam :) kartki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aguś! ;) Shakery mają w sobie to "coś" ;)

      Usuń
  6. Piękne! Kocur jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, bardzo pomysłowe karteczki. Podobają mi się wszystkie :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam prace z shake'rami :D
    Kociak najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i bardzo pomysłowe karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne - shakery!!! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie fantastyczne! Bardzo mi się podoba ta forma kartek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D To naprawdę świetna forma kartki :D

      Usuń
  12. Super wszystkie karteczki! Z misiaczkiem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kartki, ręcznie robione są zawsze takie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) W ręcznie robione przedmioty wkłada się dużo serca... ;)

      Usuń
  14. Śliczne kartki, misiowa jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są piękne :) Ale ta pierwsza powaliła mnie na kolana :) Takiej jeszcze nie widziałam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne shakery !!! Najbardziej zachwycił mnie kociak swoim bogatym wnętrzem :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki powstały!
    Zachwyciło mnie połączenie kolorów na kartce wg mapki Uli.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! To połączenie kolorów zawsze zdaje egzamin ;)

      Usuń
  18. kartki fantastyczne, ja też bardzo lubię robić z sheakerami! a z kotkiem przeurocza, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne kolorki, lubie ten typ karteczek ale wlasnie kleje mnie odstrasza, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Super karteczki :) kocia wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kartki z z shakerami. Nigdy nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Efekt jest super, warto włożyć trochę pracy :)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger