sobota, 10 marca 2018

Prostota

Dziś dwie bardzo proste kartki :)

Na pierwszy rzut kartka wiosenna! Chce się już tej wiosny, oj chce! ;) Tło wykonałam z serwetki (brzegi delikatnie potuszowałam na zielono), dodałam dratwę, wykrojnikowe koło i serce oraz stempel "Serdeczności" od Lemonade (klik).


Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania: Cykliczne Kartkowanie z Jasiową Mamą i Magos (klik) oraz D jak Dratwa na blogu Kartkowe ABC (klik). Poniżej banerki, które prowadzą do wyzwań.




Za sprawą Ani (klik) przyszło mi po raz pierwszy zmierzyć się z techniką iris folding. Na szczęście nie należy ona do najtrudniejszych ;) Nie miałam pomysłu jak wykończyć kartkę i wyszło bardzo skromnie...


I jeszcze banerek ;)

Pozdrawiam w ten leniwy dzień,
Au-une

57 komentarzy:

  1. Obie śliczne, serduszkowa cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki, bardzo podoba mis ie serduszko iris folding.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;) Zastanawiałam się nad innymi wzorami, ale serduszko wydało mi się najbardziej efektowne ;)

      Usuń
  3. ależ ta wiosenna soczyście zielona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie takiej zieleni mi się chce na dworze :P

      Usuń
  4. Wierzę, że w prostocie jest siła! :) Bardzo podoba mi się taki minimalistyczny styl, obie kartki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalizm ma w sobie to "coś"! ;) Dziękuję! (:

      Usuń
  5. i skromnie i pieknie, tez po raz pierwszy zmierzę sie z irish folding za sprawą Ani. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W prostocie siła. Obie karteczki bardzo ładne, a technika irish folding ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna , w prostocie siła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie było pomysłu a zadanie wykonałaś fantastycznie. Ja nadal jestem w sferze medytacji :-) To dla mnie wyzwanie. Nigdy nic nie robiłam w tej technice :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Na pewno sobie poradzisz - to nie jest trudne! ;)

      Usuń
  9. Nie takie skromne, dla mnie bardzo się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, chce się już wiosenki, dni coraz dłuższe i roślinki domowe obudziły się i puszczają listki, a na zewnątrz zima.
    Piękne kartki, wiosenna jest cudowna, świeża i energetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie narzekaj bo kartka jest świetna. A ta technika wymaga właśnie prostoty . Jak dla mnie jest bomba!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Skromne ale bardzo wymowne, ładne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dratwa fajnie wkomponowała się w zawijaski i koniczynkę, wyszło ciekawie :) Dziękuje za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki,bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te skromności!!! powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocze serduszko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo,że skromne to bardzo efektowne :)
    Mnie ostatnio klepki w głowie się poprzestawiały,bo także uwielbiam wykonywać proste,minimalistyczne karteczki :)
    Twoje serduszko jest świetne,a pierwsza wiosenna karteczka sprawiła,że moje serduszko zaczęło szybciej bić,gdy ją ujrzałam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki! Pierwsza prawdziwie wiosenna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo udane kartki, to serduszko jest świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się kartka z sercem. Powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza karteczka ma bogate tło i skromny środek świetnie do niej pasuje .Irysowe serduszko podziwiam ,piękna praca :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger