niedziela, 28 stycznia 2018

Kartkowe zabawy styczniowe - część II

Dziś druga część karteczek na zabawy styczniowe oraz bonus - kartka wykonana na wyzwanie ;)

W tym roku Ula (klik) zmieniła zasady swojej zabawy i będziemy wykonywać kartki według przygotowanych przez nią mapek. Bardzo podoba mi się taka forma - daje pewne ramy, ale jednocześnie pozostawia ogromny margines dowolności ;) Mapkę do styczniowej zabawy znajdziecie tutaj (klik). Moja interpretacja wygląda tak :)


Kraftowa baza, tektura falista nieco pobielona białą farbą, papiery (część z recyklingu), stempelek i sznurek. Uważam, że ta karta naprawdę mi się udała :)

I u Inki (klik) zasady uległy zmianie - co miesiąc będziemy liftować! Dla mnie to coś nowego - mam nadzieję, że podołam ;) W styczniu mamy do wyboru dwie kartki - Inki oraz Carmen. Ja wybrałam kartkę Inki.

A moja wersja - z krzywym wiankiem ;) wygląda następująco.


Do jej stworzenia wykorzystałam: papiery z Kika, elementy świątecznego łańcucha, sznurki, rogatą zawieszkę i tekturkowy napis (od Crafty Moly), który poprawiłam czerwonym 3D Enamel Effects (od Dovecaft).

Na koniec kartka stworzona na wyzwanie B jak Brokat na blogu Kartkowe ABC (klik). Na niebieskiej kartce odbiłam szablon - najpierw tuszami distress, a potem klejem z brokatem. Dodałam papier holograficzny oraz syrenkę, kraba i morską roślinę - pomalowane distressami i stempelkowy napis, który embossowałam na gorąco - użyłam nowego platynowego pudru ;) Uroczy krab znalazł się również na kopercie :)



Pracę zgłaszam na wyzwanie B jak brokat - baner poniżej.

Czy przypadły Wam do gustu moje kartki?

Pozdrawiam,
Au-une

39 komentarzy:

  1. Piękne i eleganckie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zachwyciła pierwsza, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo - wg mnie najlepsza z tych dzisiejszych ;)

      Usuń
  3. Och ta z jelonkiem jaka śliczna :) Wszystkie słodkie , bardzo lubie kartki na papierze craftowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również lubię papier craftowy :)

      Usuń
  4. Świetne są Twoje kartki. Bardzo podoba mi się interpretacja mapki i lift.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie poradziłaś sobie z tyloma wyzwaniami uwzględniając każdy szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki świetne, ale pierwsza mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszła ta świąteczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Napis "wesołych świąt" super jest! Fajnie potraktowałaś tekturkę ;) A kartka z syrenką bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie mieni się brokatowy podkład na kartce z syrenką. Świetnie sobie poradziłaś z naszym wyzwaniem :) Dziękuje pięknie za wspólną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, dziękuję za udział w zabawie na blogu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam osoby ,które tworzą takie fajne karteczki, ja się krtek nie tykam ;) Mojej córce najbardziej podoba się z syrenką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Ja jeszcze niedawno też nie tykałam kartek.... Warto spróbować - może się spodoba ;)

      Usuń
  12. Nie wiem, która najlepsza, ale wiem, że robisz je z dużym wyczuciem i używasz tego co trzeba, jestem pod wrażeniem, jak bardzo się rozwijasz!!! Rogata jednak do mnie mruga, wianek i ta zawieszka i napis - pięknie to dobrałaś! Miło się ogląda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa! :D Ja też mam wrażenie, że to całe kartkowanie coraz lepiej mi idzie ;) Nie sądziłam, że tak bardzo mnie to wciągnie - a jednak! :D Ta Rogata zawieszka i napis długo czekały na swoje 5 minut - ale wreszcie się doczekały ;)

      Usuń
  13. Wianek może krzywy, ale cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza karteczka, tło pięknie się mieni. Dziękuję za udział w wyzwaniu KartkoweABC

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne świąteczne :-) Chyba niechcący skopiowałam Twój lift ,bo zobaczyłam wstawiając moją kartkę ,że podobnych elementów użyłam . Albo jakoś telepatycznie się połączyłyśmy ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta z wiankiem wyszła Ci bardzo fajnie, podobają mi się takie klimaty z naturalnymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kartki! Świąteczne maja piękną kolorystykę, a z syrenką jest bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie zinterpretowałaś kartkę inki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger