wtorek, 5 grudnia 2017

Zakładkowe zaległości + tag

Przychodzę do Was z zakładkowymi zaległościami. Dziś tylko kilka, a już następne czekają w kolejce ;)



Na początek zakładka morska - na jednej stronie bejca - zieleń morska, transfer napisu oraz kropeczki (i lakier). Druga strona to zabawa bejcami - zieleniami i niebieskościami - udało mi się uzyskać piękne przejście między barwami. Tak bardzo podoba mi się ten efekt, że powtórzyłam go na innej zakładce, ale ją pokażę innym razem. Do tego szablon, który kojarzy mi się z morskimi falami. Odbiłam go za pomocą farby z brokatem - ślicznie się mieni w słońcu!


Jak pewnie większość osób zajmujących się decoupagem - moje zmysły są nastawione na wyszukiwanie ciekawych serwetek ;) I gdy tylko wypatrzyłam tę serwetkę u koleżanki, to musiałam ją mieć :P Koleżanka mi ją podarowała, a ja czekałam na okazję, żeby ją wykorzystać. Na jednej stronie wspomniana serwetka - jest nieco mniejsza niż standardowa, więc brzegi podmalowałam na czarno. Na drugiej stronie farba i transfer napisu - podmalowany. Dodałam złote kropeczki oraz lakier. 


Jak może już wiecie, moje hobby to nie tylko rękodzieło, ale też bowling. Na stronie The Graphic Fairy znalazłam właściwe grafiki - tutaj - i zabrałam się do dzieła. Zrobiłam wersję damską i męską - męska czeka na zrobienie zdjęcia ;) Transfer kobiety wykonałam na białej farbie i dodałam kropeczki. Drugą stronę pobejcowałam na malinowo (no kto by się tego spodziewał? ;P) i przetransferowałam napis. Tutaj również dodałam kilka kropeczek i całość polakierowałam.


A na koniec - tag. Z obu stron transfer: motyl na białej bejcy (niestety słabo go widać, powinnam wybrać obrazek w ciemniejszych kolorach), zaś napis na farbie Pentartu w kolorze cappuccino. Z obu stron zrobiłam kropeczki i lakierowałam z dodatkiem złotego pigmentu.

Co sądzicie o tych pracach? :)

Pozdrawiam,
Au-une

PS Witam nowych obserwatorów! :)

15 komentarzy:

  1. Wszystkie fajne, ale pierwsze dwie, a szczególnie 'zanurkuj w książkę' MEEGA!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki! Dopracowane w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakładki na pewno umilą czytanie i zatrzymają ulotne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładeczki (szczególnie ta z pawimi piórami) i tag.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne ta babeczka z kulą - mega !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor cappuccino - genialny :)
    Ten "pawi" wzór bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go lubię - ma takie kremowe wykończenie ;) Myślę, że ten wzór jeszcze lepiej wyglądałby na czymś większym niż zakładka :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger