sobota, 23 grudnia 2017

Świąteczne kociaki

Pokażę Wam dziś zapowiedziane wcześniej pudełko ze świątecznymi kociakami. Czyż nie są urocze? ;)



Dolną część pudełka pobejcowałam maliną od Bartka - dwukrotnie, żeby uzyskać bardziej intensywny odcień. Wieko pomalowałam na biało, nakleiłam koty. I tu zaczęła się zabawa... Początkowo gwiazdki miały być jedynie na wieczku (oszczędziłoby mi to mnóstwo pracy...), ale zdecydowałam się umieścić je również na bokach i z przodu. Złoto na tym odcieniu czerwieni wygląda bardzo świątecznie. W efekcie wygląda to trochę jak droga usiana gwiazdami - a przynajmniej ja mam takie skojarzenia. Oprócz gwiazdek dodałam też trochę złotych kropeczek - również we wnętrzu pudełka. Dodatkowo - by uzyskać maksymalną ilość złotego błysku - pudełko polakierowałam z dodatkiem złotego pigmentu. W środku przykleiłam trzy małe gwiazdki, które przemalowałam na złoto.


Niestety - miałam problem z robieniem zdjęć - pomieszczenie, gdzie zazwyczaj fotografuję było zajęte (remont...) i musiałam improwizować - światło było słabe. Mam nadzieję, że wybaczycie.


* * * 
Kochani Moi, chciałabym życzyć Wam pogodnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, przepełnionych miłością i spokojem, dużo, dużo zdrówka (bo to najważniejsze) oraz nieustającej weny!

Wesołych Świąt! 

Pozdrawiam świątecznie,
Au-une

25 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia. Pięknych Świąt życzę. Pudełko śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pudełko!
    Ciepłych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne pudelko Wesolych i spokojnych swiat

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze są świąteczne kiciusie.
    Wesołych Świąt, Agusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne pudełko!!! Radosnych Świąt, pełnych miłości i spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech czas Świąt Bożego Narodzenia
    będzie pełen atmosfery radości,
    wytchnienia i zatrzymania
    od codziennego pędu.
    Wesołych Świąt😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za śliczne życzenia!
      Radosnych Świąt! ;)

      Usuń
  7. Urocze kociaki, przy okazji życzę Ci zdrowych, pogodnych i pełnych radości
    świąt Bożego Narodzenia
    a także wielu wspaniałych chwil
    spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kociaki- słodziaki radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kotki urocze, a skrzyneczka jak perfekcyjnie wykonana☺

    OdpowiedzUsuń
  10. WSPANIAŁE! wyszło doskonale! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo jestem z tego pudełka zadowolona :) Teraz pracuję nad bardzo podobnym, ale mniejszym ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger