niedziela, 10 grudnia 2017

Amelkowe pudełeczko

W tym roku w mojej rodzinie urodziło się jeszcze jedno dzieciątko - Amelka :) I dla niej przygotowałam to pudełeczko.


Boki przemalowałam fioletową bejcą, dodałam szablon za pomocą białej pasty i zalakierowałam - z dodatkiem liliowego pigmentu - mieni się pięknie! Z przodu przetransferowałam imię - rzecz jasna za pomocą preparatu Pentartu. Wieczko pomalowałam na biało i przykleiłam uroczą dziewczynkę z papieru ryżowego. Domalowałam "ramkę" wokół -  jest fioletowa, ale nie udało mi się tego uchwycić... Tutaj również zastosowałam szablon i lakierowałam z dodatkiem pigmentu - tym razem srebrnego. Teraz myślę, że mogłam wybrać nieco jaśniejsze kolorki, ale mamie Amelki pudełko się spodobało. Pozostaje czekać jak oceni je sama Amelka... ;)

A czy Wam przypadło do gustu?

Pozdrawiam,
Au-une

15 komentarzy:

  1. Mnie się wieczko bardzo podoba, boki pewnie zrobiłabym jaśniejsze, ale tylko dlatego, że nie lubię fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trochę ciemne wyszło... Następne będzie lepsze ;)

      Usuń
  2. Śliczne! Bardzo ładne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent :) lubię fiolety - dlatego tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście mogło być trochę jaśniejsze, ale i tak jest śliczne. Amelka będzie miała piękny spersonalizowany skarbczyk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Kolorystyka jest bardzo dobrze dobrana i nadaje mu elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, jestem pewna, że Amelka zachwyci się tym pięknym pudełeczkiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger