wtorek, 10 października 2017

Kartka przestrzenna nr 1

Nowych wyzwań nigdy dość, prawda? ;) Dlatego zapisałam się do nowej zabawy u Ewinki, gdzie tworzymy kartki przestrzenne (klik). Pierwsze wyzwanie - razem z kursem na kartkę - tutaj (klik).

Moja kartka jest dość skromna, ale jestem z niej zadowolona :)
Udało mi się, wykorzystać nowy puder do embossingu (holograficzny), stempel imitujący plaster miodu oraz samodzielnie wykonane motylki :)

 
 


A Wy co o niej myślicie?

Pozdrawiam,
Au-une

8 komentarzy:

  1. Świetny ten puder holograficzny ! Wspaniale wzór błyszczy i kartka dzięki temu nabiera wyrazu ,dlatego nie potrzebuje wielu elementów:-D
    Mnie zachwyciła :-D Cieszę się ,że wzięłaś udział w zabawie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten puder to mój nowy ulubieniec! Cieszę się bardzo, że się podoba :D

      Usuń
  2. Śliczna kartka! Efekt dodania pudru dodaje kartce niepowtarzalnego uroku, a jednocześnie przez małą ilość dodatków jest delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Lśnienie daje jej niesamowity urok, a motylki są takie cudne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna a ten połysk to doskonały pomysł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger