sobota, 30 września 2017

Wrześniowa kartka dla Rogatego

W tym miesiącu Inka wymyśliła... wyliczankę (klik)! Należy wybrać: kolor, deseń oraz motyw i stworzyć z nich kartkę. Początkowo byłam zachwycona tematem, ale potem... nie miałam żadnych pomysłów. Jednak głupio byłoby się poddać i w końcu udało mi się coś stworzyć ;)

Moja kartka:
1 - kolor: czerwień, beż, błękit
2 - deseń: kropki
3 - motyw: kokardka

 
 

Tło zrobiłam z 3 taśm w kropeczki, środek to niebieska kartka postemplowana moim nowym nabytkiem - borderem "Wesołych Świąt" od Crafty Moly i embossowana (puder bezbarwny). Kropką nad "i" została soczyście czerwona kokardka, którą niedawno wygrałam w candy ;) Całość jest naklejona na bazę za pomocą taśmy piankowej.

Z efektu końcowego jestem zadowolona ;) A Wy co myślicie o tej kartce?
Pozdrawiam,
Au-une

PS Trochę mnie tutaj nie było, ale wracam! Zabieram się do tworzenia obiecanego posta o transferze  i mam sporo nowych tworków do pokazania ;)

16 komentarzy:

  1. Piękne kolory i kokardka :-D Papier z napisami podkreśla świąteczny klimat :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Zakochałam się w tym stempelku z napisami i po prostu musiałam go mieć ;)

      Usuń
  2. jak dla mnie super fajne te napisy i kokarda również idealnie świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napis wspaniale zagrał na kartce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja kartka, te kropeczki nadają ogromny urok.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger