niedziela, 10 września 2017

Kartki trzy

Ostatnio dużo u mnie potrójnych postów - a to trzy skrzynki, a to trzy notesy... Przyszedł czas i na karteczki ;)

1. Karteczka urodzinowa
Jedna z pierwszych karteczek, które zrobiłam. Czekała długo na pokazanie, ale nie chciałam psuć niespodzianki solenizantce, która czasami tutaj zagląda ;) Karteczka jest bardzo prosta: niebieska baza, papier z KIKa, perełki i tekturki. Serduszka pomalowałam na niebiesko i pociągnęłam żelem 3D. Na koniec dodałam biały szew.



2. Karteczka dla Dzidziusia
Tę kartę tworzyłam bardzo długo i w trakcie pracy kilkukrotnie zmieniałam koncepcję. Wykorzystałam 2 zestawy stempli - jeden z boćkiem i wózkiem i drugi - z napisami. Najbardziej podoba mi się bocian ;) Nie wiem czy zielona taśma, to było dobry pomysł - podczas tworzenia wydało mi się to okej, ale teraz mam wątpliwości.

 

3. Karteczka z podziękowaniem
To dopiero była zabawa! Najpierw stemplowanie i embossowanie kwiatów i listków, potem malowanie akwarelami, komponowanie, docinanie i jeszcze raz stemplowanie ;) Sądzę, że ta praca mi się udała! ;)


A co Wy sądzicie?

Pozdrawiam,
Au-une

11 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :) Ta środkowa dziecięca najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki wyszły , podobają mi się :**

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, zwłaszcza ta z kwiatami, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki mają swój własny styl, są nieprzeładowane, skromne, ale urocze :) podobają mi się :)
    dla mnie "numer jeden" to ta ostatnia, z podziękowaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger