poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Kartka z doniczką

Dziś pokażę kartę na wyzwanie do Inki (klik). W tym miesiącu na kartce ma znaleźć się doniczka.

Długo zastanawiałam się nad formą kartki i pomyślałam, że zrobię taką z okienkiem. Na pierwszej stronie wycięłam koło. Dodałam szew białym długopisem oraz napis - stempelek, który embossowałam na biało. Do tego jeszcze kropeczki srebrzystym tuszem (niestety kiepsko je widać) i gotowe! Doniczkę wycięłam z brystolu, pokolorowałam kredkami i umieściłam na papierze Holiday Fun od ScrapBerry's. W doniczce zasadziłam poisencję, czyli gwiazdę betlejemską. To stempel, który odbiłam czarnym tuszem i pokolorowałam markerami. Na koniec "żyłki" kwiatów poprawiłam metalicznym pisakiem - co dodało im trochę charakteru. Dodałam też liście, które odbiłam i embossowałam na czarno, kolorowałam je akwarelami.

 
 
 
 

Kartka jest dość, prosta - co o niej myślicie? :)

Pozdrawiam,
Au-une

PS Zaczęłam przygotowania do postu o transferowaniu - bądźcie czujni! ;)

24 komentarze:

  1. Mnie się bardzo podoba, świetny pomysł na karteczkę z okienkiem, doniczka z gwiazda betlejemską super wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, bardzo klimatyczna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to, że dodałaś szew dookoła okienka - drobny zabieg a dodaje wiele uroku :)
    Kolorowanie akwarelami też mi się podoba :)
    Na post o transferowaniu czekam z niecierpliwością :D :D
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szew - niby takie nic, ale może ulepszyć pracę ;)

      Usuń
  4. Sporo pracy włożyłaś w przygotowanie świątecznej doniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I doniczka i poisencja. Bardzo przyjemna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka śliczna :-), przypomniałaś mi, że to już czas wziąć się za szydełkowe ozdoby, jak zacznę teraz to na grudzień jak znalazł będą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Nigdy nie jest za wcześnie, żeby zacząć przygotowywać ozdoby na Boże Narodzenie! ;)

      Usuń
  7. Super karteczka. Teraz widzę, ze lepiej było wyciąć te otworki pomiędzy płatkami, tak jak ty to rozrobiłaś. Mi się nie chciało, i wyszło jak wyszło 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trochę było z tym roboty, ale dało fajny efekt. Zawsze można spróbować zamalować te otworki - żeby bardziej wtopiły się w tło ;)

      Usuń
  8. Piękna poisencja w okienku i to śnieżynkowe tło :-D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger